Steinhart only

Ocean 1 Bronze met donkerbruine insert. Helaas zonder de originele rubber band, maar deze Obris Morgan doet ‘t er ook goed op.

1 like

Zat idd te twijfelen of het nou de donkerbruine insert was of iets heel anders.
Moet zeggen dat ie fraaier lijkt dan op de foto’s op de Steinhart-site. Misschien toch maar overwegen :smiley:

1 like

De kleur van de bezel insert wisselt heel erg afhankelijk van het licht/de lichtinval, van vrij licht naar donker. ‘t Is dat ‘t op de bon staat van de set die ik via ruil heb verkregen dat het de donkerbruine is, maar als ik op Google afbeeldingen foto’s van de lichte en donkere inserts vergelijk, twijfel ik ik af en toe nog wel.
Heb ‘m op grijs leer en grijze canvas geprobeerd, maar dit zwarte rubber vind ik tot nog toe het beste werken. Jammer dus van die originele band.

1 like

Kijk nou eens wat de post gebracht heeft :grin:

7 likes

Hou ons niet in spanning…:sunglasses:

14 likes

de GMT laat zich mooi fotograferen

11 likes

Deze kwam ik zojuist tegen op Youtube, vond het wel een aardig filmpje vandaar de post.

Iets beter onderbouwd: Ik heb de bronzen Steinhart van @Royce nu. Op een 19,5cm pols staat die hooguit gemiddeld, maar zeker niet groot. Op 19cm zou ik zéker voor een 42 gaan, een 39 is gewoon echt te klein.

2 likes

Foto? :smile:

Morgen!

1 like

Hou ik je aan! :smile:

1 like

Ik las net nog “morgen gratis bier”

Steinhart heeft toch wel echt iets hoor.
Het is volgens mij toch een liefhebbers horloge.

1 like

Agree!

Overweeg alleen een donkergroene of antraciet isofrane, wat denken jullie?

Oh ja, @Jurtz : alstu! :smiley:

6 likes

Gefeliciteerd met uw NA, geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Mooi man! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Doe m’n best! :slight_smile:
Heb meteen ook maar even de bezel recht gedraaid - m’n OCD trad in werking…

1 like

Als die ook in 39mm komt dan is die voor mij.
Mooi horloge!

1 like

Imho hangt het behalve vd omtrek ook van de vorm v je pols af.
Als je plattere polsvorm hebt, dan kun je met eenzelfde omtrek soms n breder horloge beter hebben dan iemand met ronde polsen en dezelfde omtrek.
Tenminste, wat betreft lug2lug, overhang, enz.

1 like

Klopt, maar mijn polsen zijn redelijk “vierkant”. De kans is vrij groot dat hij op een ander persoon met 19,5cm polsen nog wat kleiner lijkt.

1 like