Steinhart only

Even dacht ik in een Steinhart een potentiele duiker try-out gevonden te hebben. Maar dankzij @HanDavinci en deze foto

Kan ik nooit meer naar een Steinhart kijken zonder aan deze stoere Intratuin tijger op (waarschijnlijk) wandelsandalen met sportsokken te denken.
Had ik de blitse bril al genoemd?
Zo jammer.

10 likes

:joy: Haha!

Het is ook een net-niet bad-ass, maar wel bijna. Hmmm… :thinking: Sounds familiar :grimacing:.

2 likes

zonder lichaam is die mooier ja

6 likes
2 likes

Wat zou de waarde zijn van een GMT Pepsi 42mm uit 2013 met de gebruikelijke gebruikerssporen? Denk dan aan een swirl hier en daar, klein puntje op de bezel en wat minieme krasjes op de clasp? Het glas is verder krasvrij. Nieuwprijs was 520 euro.

10 likes

Niemand? :v:

Is altijd moeilijk te zeggen,zelf zou ik maximaal 275 ervoor geven. Maar goed het is wat de gek ervoor geeft he :slight_smile:

2 likes

Zo ongeveer ja, ligt inderdaad aan de gek en de staat. Betreft het een aan-, of verkoop?

Weer is een Gnomon Exclusive.

Tadaa

10 likes

Als ze dat pareltje nu eens wat groter zouden maken dan krijg je meteen een stoerdere look, dit is zo’n iel geval…

2 likes

Vind je? Of dacht je dat dit een 39mm was?
Dit is de 42mm
Dimensions: 42mm in diameter, 49mm lug to lug, 14mm thick

Edit: http://www.gnomonwatches.com/watches/ocean-1-pink-gold-blue-ceramic-limited

1 like

Misschien dat het niet specifiek aan die parel ligt maar aan alle verhoudingen van die ocean one series. Belettering op de bezel, grootte van de uurmarkeringen, en de combinatie van die net iets te brede bezel, tis het allemaal net niet. Mja dat vind ik.

Ik snap wel dat ze een eigen face willen creeëren en geen exacte kopiëen willen maken.

1 like

7 likes

Van de kleine parel vind ik ook.

En hoewel het niet mijn stijl is, vind ik de gebruikte kleuren op zich wel wat hebben. Dat lichte in het midden vd wijzerplaat vind ik mooi gedaan.

1 like

Wat vinden jullie van deze?

17 likes

Mooi horloge alleen het titanium vindt ik veel te donker

2 likes

Heel erg mooi!

1 like

Heb weer koopkriebels, wanneer niet:blush: Of me zien in te houden en door te sparen voor wat anders op mijn wenslijstje. Heb ook nog niks aangeschaft dit jaar…:joy:

1 like

Heel erg mooi. Een strak en sterk model vindt ik.
Zonder poespas, direkt en krachtig.
Veel plezier ermee.
Ik heb zelf de all in one, black van Steinhart, 39 mm.

Wordt steeds meer een vriend van je.:heart_eyes: