Steinhart only

Plexi 39 LE op lederen Zuludiver:

11 likes

Net een navb a en b muster in titan binnengekregen. Eind mei nog een ovm en dan kom ik de zomer wel door. Ps mocht iemand hem wegdoen, laat maar weten.

1 like

Bedankt voor de eerlijke review. Op zich vind ik het een mooi horloge. Alleen vind ik de wijzerplaat op de foto’s vlak / nep overkomen. Hoe ernaar je dit in het echt. De zwart leren band staat m inderdaad goed!

Hi Richard,
De vlakke/Neppe indruk die jij van de OV1chrono hebt komt niet overeen met hoe ik het horloge ervaar. De dial is een drievoudige sandwich en de subdials hebben een hele subtiele grammafoonplaat groef. Verder is het klokje zo solide gebouwd dat “Nep” de laatste associatie is die bij me opkomt. Volgens mijn vrouw is dit klokje zelfs de allermooiste in mijn verzameling !! (Nou heeft mijn vrouw écht geen smaak - had ze dat wel gehad was ze nooit en te nimmer met mij getrouwd.)

4 likes

Gelukkig sinds kort weer terug in de collectie, fijn ding imho.

15 likes

Dit blijft toch een aantrekkelijke klok hoor. Werkt die GMT naar behoren? Heb gelezen dat die soms niet optimaal meewerken met het uurwerk.

1 like

Heb hem vorige week ingesteld omdat neef 1 in Japan zit, werkt perfect :+1:t3:
Heel fijn horloge, mooi gewicht, mooi gebold saffier en bezel waardoor er 1 geheel ontstaat. Kan hem aanbevelen.

3 likes

Mevrouw Steinhart.

Aangestoken door mijn enthousiasme voor het horlogemerk Steinhart, wilde mijn vrouw
er ook een hebben. Haar keuze viel op de Ocean One 39 pink.
Maandag besteld en woensdag in huis.

Het is een echte Steinhart : solide kwaliteit en exact nauwkeurig.
Vrouwelijk elegant, maar niet tuttig.
Het horloge is bovendien voor zover ik kan nagaan geen kopie van een bestaand model.
Opvallend vond ik de puntig driehoekig gevormde crownguards.

Minpunt:
De bezel draait erg zwaar :unamused:

Positief:
De parelmoer wijzerplaat is prachtig !!!
Afhankelijk van de hoek waaronder het licht valt is de wijzerplaat donker roze, dan wel licht roze, dan wel alle kleuren van de regenboog en zij vormt samen met de roze keramische bezel een bijzonder mooie combinatie. :star_struck:
Dit kleurspektakel laat zich nogal moeilijk op een foto vastleggen, maar ik heb toch een poging daartoe ondernomen:

Kortom, mijn vrouw is er superblij mee.
Aanrader !

26 likes

Staat haar goed, veel draagplezier, :+1:

Dankjewel :slightly_smiling_face:

Vind het een zeer mooi horloge voor de vrouw.:ok_hand:t2:
Helaas draagt mijn vrouw geen horloges, en ze wilt er ook echt geen :confused:

1 like

Des te meer geld hou je dan over voor horloges voor jezelf, toch ?!? :rofl:

1 like

Ziet 10 cm pols.

“Staat haar goed!”

Ik vind het knap hoe je dat kan beoordelen.

Verder veel draagplezier voor je vrouw! Ze houdt van roze denk ik…

2 likes

Voor horloge-tifosi is de pols een erogene zone :kissing_heart:

Hahaha, dat is waar!

Toch zou ik het stiekem nog leuker vinden als ze een mooi horloge zou dragen :smile:

Bedankt voor deze lieve woorden, :wink:

Als het dan zonodig met kleurtjes moet, liever dit dan een Icewatch ofzo.
(Zegt n wis met voornamelijk zwarte/donker gekleurde horloges.)

1 like

Mijn OVM:

Nog steeds blij mee. De ‘puist’ is al een poos afgebroken, er ligt nog een nieuwe bezel in de la maar ik vind het voor nu prima zo.

8 likes

:

1 like

MO bronze

6 likes