Steinhart only

Mooi en erg hoog op mijn verlanglijst, wie weet misschien dit jaar…

1 like

:notes:Everything is awesome…:notes:

:wink:

1 like

Nieuw : Marine-Officer Titanium Limited Edition 66 stuks
https://www.steinhartwatches.de/de/limited-edition/marine-officer-titanium-limited-edition-67.html

1 like

tsja, bruin…ik word er niet zo warm van, ga denk ik toch voor brons.

Family picture

Binnenkort uitgebreid met 2 duikers

11 likes

Een druppeltje naaimachine-olie of wapenolie ertussen doet wonderen!

2 likes

Mijn enige Steinhart, nu op de nieuwe bracelet.

13 likes

Dat is een idee. Ik ga het proberen.
Bedankt !

1 like

Ik heb een paar keer horloge olie tussen de bezel gedruppeld, maar hij blijft toch erg moeizaam draaien - daarbij komt dat de ribbels van de bezel wat weinig houvast geven.
Nou is het voor mijn vrouw niet echt een probleem daar ze de bezel toch niet gebruikt.


De ocean one met keramische bezel in 39mm.

20 likes

Ook gehad, verkocht en vorig jaar weer terug gekocht. Geen minuut spijt van gehad. Blijft een heerlijk horloge.

2 likes

Als het nog onder de garantie termijn valt, zou ik er naar laten kijken.

Dat gezegd te hebben, betekent het niet gelijk dat het euvel onder garantie verholpen wordt.

Dat lijkt mij een heerlijk vakantie horloge. Mooi ontwerp, zonder dat het voor de leek gezien wordt voor iets anders :wink:

Zelf zou ik het op vakantie praktisch vinden om em op een rubber bandje te zetten met n normale gesp ipv hun vlondersluiting.

1 like

Ik zal er wel naar laten kijken als het horloge toch een service beurt moet krijgen.
:face_with_monocle:

1 like

NA: De Steinhart BBM

De Steinhart BeachBabe Magnet - AKA de Steinhart ocean one premium blau.
Ik heb dit horloge via Ebay gekocht.
Het kwam met een stainless steel oyster bracelet die er heel goed bij staat - zelfs beter dan een jubilee bracelet


Maar uiteindelijk schreeuwt dit klokje om een blauw bandje, dus heb ik voor 2,50 euro een nato strap uit china laten overkomen en voila ! : le Steinhart BBM est la :sunny::palm_tree::palm_tree:


Het horloge loopt goed met een afwijking van + 3 seconden per dag en is voorzien van een safier glaasje aan de voor- en achterkant .
Enige minpuntje is wat mij betreft het ontbreken van geboorde lug gaatjes.

11 likes

Sinds afgelopen maand staat dit interview van Gnomon met Mr. Steinhart op YouTube! Wellicht vinden jullie het ook leuk om te kijken. :smiley:

https://www.youtube.com/watch?v=EUVpCbguqVA&feature=youtu.be

3 likes

Heerlijk ! Afgaande op zijn collectie denk ik dat de man een onverbeterlijke romanticus is :sunglasses:

10 likes

Vrolijke kleuren😜

16 likes

Staat ook nog op mijn lijstje! Is dit de 39mm? :sunglasses:

1 like

Ja 39mm…:perfecte maat voor de wat kleiner pols.
Moet je alleen oppassen dat je niet doorslaat.
Voor dat je het weet vermeerderen ze zich😜.

14 likes