Steinhart only

17 likes

Tot mijn blijdschap staat de 39 idd niet verkeerd.

En de 22mm jubilee lijkt ook uitkomst te bieden voor de 42mm kasten. Krijg die waarschijnlijk volgende week binnen. Had namelijk gezien dat de aanzet.v die band er voor zorgt dat t horloge mooier om de pols valt dan de oyster band.

2 likes

Mooie verzameling. Je mist alleen de OVM39 nog :stuck_out_tongue:

1 like

Ben begin juli jarig…dus doe maar een papiertje en een strik om die van jou😜

Echt jammer dat t n limited was. Mooi formaat wat ook bij die tijd past.

:ok_hand::star_struck:

1 like

Beetje lastig dragen, maar ik zal kijken of er een strikje omheen past :wink:

Numbered toch? Ik zag ze al tot ergens in de 1000+ voorbij komen en ze zijn nog te krijgen op Gnomon.

1 like

Okay, zag m toevallig n keer genummerd. Ging er daardoor v uit dat t n limited was.
Maar fijn dat ze nog leverbaar zijn.

Persoonlijk hoop ik dat de Vintage GMT in 39mm wordt uitgebracht.
Alhoewel, misschien dat ik bandjes ervoor iel ga vinden…

Er is ook nog een Ocean One GMT Boutique Edition. Wel gave uitvoering.
image

6 likes

Ik wacht dus op dat bandje voor mn hfle.

Prachtig setje jave! :+1:t2::sunglasses:

En wat is je polsomtrek? Zit al langere tijd te kijken naar de Pepsi GMT. Maar kan geen keuze maken welke van de twee; de 39mm of 42mm voor een pols van 18cm. En om nou even op en neer naar Aken te gaan (500km), gaat ook, letterlijk, wel een beetje ver. Ook de bracelet is een lastige keuze btw…

Ik heb n hfle die 42mm is en op n oyster band geleverd was. Daar komt nog n jubilee voor binnen.
Daarnaast n Ocean 39 op oyster en een jubilee band erbij.
Je bent welkom om ze te bekijken.

Er zijn vast meer leden waar je n kijkje bij kunt nemen?

Polsje tussen 16,5 en 17 cm. Mag hier ook wel een keertje passen hoor. Woon in Twente😃.

1 like

Dank voor het aanbod @jave @marnixmoed! :+1:t3: Twente klinkt verleidelijk voor iemand uit de Randstad. Maar volgens mij ben ik er nu uit: de 42mm past het best bij mijn polsomtrek. Nu nog een band kiezen. :sweat_smile:

2 likes

Jep, de OVM 39mm zit nu ook in mijn collectie. Overgenomen van een gewaardeerd forumlid hier. :sunglasses:
Nu zou ik nog wel graag de groene Ocean one willen hebben of de GMT Pepsi. Alleen hoeft die GMT functie van mij niet zo.

1 like

Oké tof, ik ben wel benieuwd hoe die valt. Dus deel je ervaring maar als je hem volgende week binnen krijgt.

Ik heb er sinds vandaag ook een :sunglasses:

17 likes

Ben aan het kijken mar een oceaan one maar twijfel ook over de maat. Mijn pols is 18-18,5 cm. Wat is jullie ervaring? Een 39 of een 42 mm?

Heb platte polsen van 16.5 cm , bovenzijde 5cm waardoor 39mm mijn max is.

6 likes

Mooi zeg! Hoe bevalt ie? En de nauwkeurigheid van het uurwerk?

1 like