Steinhart only

Die Ocean 39 GMT vind ik zeer geslaagd,alleen het 39 logo misstaat enigszins.
However,deze maakt wel kans om in mijn kistje te belanden.
De BF sale bij Steinhart maar eens volgen

2 likes

Ik snap nu wat de Rolex Batman(s) zo aantrekkelijk maakt. Dat blauwe heeft wel wat.

1 like

Net gekocht van een oosterbuur

En deze is ook onderweg

Ik wilde eigenlijk niets meer aanschaffen dit jaar, maar ik wilde de grand prix al geruime tijd.
De flighttimer heb ik gekocht met een stalen band, ik ben benieuwd hoe deze eruit ziet.

Volgend jaar weer verder, het is genoeg geweest.

12 likes

Mā€™n ex (nu alleen het rubberen bandje nog in mijn bezit)

4 likes

Grappig, deze engelsman verkoopt een Steinhart met ā€œHorlogeforumā€ ingegraveerd op de caseback.

2 likes

Het bedrag vind ik minder grappig, hoe komt ie erbijā€¦vraag aanbod in extreme vorm.

De nieuwe Steinhart.

Morgen in de zwarte vrijdag aanbieding

Hoop ik :grin:

1 like

Wel een gave plek trouwens. Symphatieke vent ook. Heeft mijn titanium 500 uit elkaar gedraaid en gedroogt toen er vocht inzat, gratis en voor niks. Kreeg zelfs nog een nieuwe steinhart doos mee toen ik hem weer oppikte.

1 like

Vandaag trouwens de rubber strap binnen gekregen voor mijn titanium. Heel erg fijne band, kan niet anders zeggen. Leuk om de optie te hebben voor een niet-metalen band maar toch End links.

8 likes

En de Racetimer? Heeft ook wel wat:
.

6 likes

Heel strak! :wink:

Heel strak! :wink:

Heb hier al zoveel banden op gehad ( nato, leerā€¦) was het allemaal net niet, maar dit dig ik! En supersnel thuisgeleverd: minder dan 24 uur:)

1 like

Mijn ex

Grappig, zie nu pas van wie het is! Staat dezelfde band hier twee keer:)

1 like

Gr. Marc

1 like

Die komt er volgend jaar zeker bij, met stalen band.

1 like

Ik ben niet van leren bandjes, maar deze vind ik op staal ĆØn leer mooi.
Benieuwd naar jouw ervaring.

Ik ben niet van de reviews, maar als ik deze binnen krijg zal ik hem in dit onderdeel meenemen. Ik ga er vanuit dat hij me net zo bevalt als mijn andere Steinhart chronoā€™s,

1 like

Vrijdag haal ik deze beauty opā€¦

17 likes

Veel horloges geflippieflippert en op een of andere manier blijft deze kleven.
Zoveel horloge voor relatief weinig ā‚¬

10 likes