Steinhart only

Inderdaad, erg jammer. Ik zou ook nog wel n losse insert willen.

1 like

Mooi horloge maar wel wat groot voor mij.

1 like

Wat is je polsmaat?

17/17.5cm

Hetzelfde als ik. :+1:

Kan prima. :ok_hand: (Even inzoomen voor die mooie details).

1 like

Ik vind ‘m te groot helaas,heb toen deze nog te koop was bij Steinhart vaak getwijfeld omdat ik deze mooier vond dan de 38mm versie(maar helaas ook te groot):grimacing:

Edit;
Deze was dat,perfecte maat maar minder mooi dan de 44mm die jij hebt.
Waarschijnlijk is deze daarom niet meer in productie.

4 likes

Iemand enig idee waar ik op moet letten qua maatvoering bezel inlay?
Is dat de buitenmaat of de binnenmaat.

Heb zelf een Ocean One 42 mm.

Omdat Steinhart de inlay niet meer los verkoopt, ben ik op zoek naar een alternatief.

Het is een klusje waar ik 5 min voor nodig heb, dus opsturen en het horloge 3 a 4 weken kwijt zijn is geen optie.

1 like

Je vindt ze niet…
Ik wou mijn Steinhart ook aanpassen, dus ik heb hetzelfde probleem.

Ik zou proberen om aan een tweedehands exemplaar te komen van iemand die zijn bezel heeft geswapt voor bijvoorbeeld een keramische, maar weet heel zeker dat er geen aftermarket inlays bestaan.

Heb de indruk dat onze Günter niet van mods houdt…

1 like

Het is toch van de zotte dat je het horloge moet opsturen voor een andere bezel inlay.

Als mensen hun horloge opsturen voor een andere bezel, is het logisch dat Steinhart een rekening uitschrijft maar hou de losse verkoop intact voor de mensen die dit klusje prima zelf kunnen.

Helemaal spannend dat de prijzen verdriedubbeld zijn.

2 likes

Deze lijkt mij wel wat. Iemand ervaring hiermee?

4 likes

Zojuist de keramische bezel er weer terug op gezet!

4 likes

8 likes

Nop, alleen met t broertje die 300m ofzo er is. Ze dragen trouwens wel fors, dus je moet flinke polsen hebben omheen over hang te krijgen.
Ik zet se mijne wel es op n originele Steinhart rubberen band, en vind t n stoere combi.Vlinder sluiting prikt wel wat in de pols.

2 likes

Even niet opgelet misschien, maar wat had je er voor in de plaats gedaan of willen doen?

1 like

Deze zat er op toen ik hem overnam van de vorige eigenaar, maar de keramische bezel is meer mijn smaak.

1 like

Volgens mij is er nu ook n embossed keramische insert?

1 like

De 39mm is nu ook uit!

7 likes

Vandaag de Ocean One Vintage Dual Time Premium. Hele mond vol :slight_smile: Fotograferen is lastig, maar irl is hij erg mooi…

9 likes

:+1:
Is dat een keramische bezel inlay?

1 like

Helaas niet, die maken ze nog niet in 42mm… Desondanks is ie prachtig, imho.

1 like