Steinhart only

Heel mooi dezešŸ‘Œ

1 like

5 likes

Hoe is deze in vergelijking tot je D1 van Scurfa? Ik ben aan het kijken naar een steinhart, maar twijfel tussen 39 of 42mm.

1 like

Heel vet. Als ik het goed heb, krijgen de zwarte 39 en 42mm ook een update, met gegraveerde keramische bezel insert

De zwarte 39mm,met gegraveerde keramische bezel,is al een tijdje beschikbaar.

2 likes

D1 van Scurfa draagt toch wel een stuk groter dan de Steinhart.
Ik ben erg blij met de 39mm.

1 like

3 likes

Geeft nog meer dat vintage gevoel dan de hfle2019.

1 like

Mijn nieuwste aanwinst :muscle:t2:

27 likes

Mooi! gefeliciteerd :+1:

1 like

39 of 42mm ? En ceramic bezel zo te zien ?

1 like

Sorry voor deze vraag tussendoor. Is er tegenwoordig nog vraag naar de eerste versie OVM? Was een paar jaar geleden ineens erg veel vraag naar.

Ik heb die van mij gekocht toen hij net uit was, zelfs nog op de wachtlijst gestaan. En draag hem bijna nooit meer. Twijfel dus een beetje om hem te verkopen.

Dit is de nieuwe 39mm met ceramische bezel inderdaad :muscle:t2::ok_hand:t2:

1 like

Dank je :muscle:t2::ok_hand:t2:

1 like

Mooi veel horloge voor een zeer nette prijs.

Nog met ETA2824 of Sellita SW200 ?

Zet er een ā€˜kroontjeā€™ op en je kan hem 25x duurder verkopen :laughing:

3 likes

Deze is met ETA en inderdaad ben verbaasd over de kwaliteit (al zijn de meningen daar over verdeeld :joy:)ā€¦

Heeft meer te maken met hommage gedeelte maar als je dat opzij kunt zetten geen betere prijs/kwaliteit verhouding is mijn meningā€¦

3 likes

Preciesā€¦er is ZOVEEL mooi automatisch spul te koop ( al dan nietā€¦2de hands ) voor minder dan ā‚¬ 999,99

B.v idd Steinhart, Squale, Certina, Hamilton, Tissot, Longines, Mido, Roamer, ā€¦

2 likes

Inderdaad en dat is leuk kopen en verkopen in deze prijsklasse alleen ook veel flipperdrang omdat er zooooooveel keuze is :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Mooi hoor,ik zit me al enkele weken te beheersen om deze erbij te kopen,heb gewoon teveel horloges :grimacing:
Wil eigenlijk opschalen naar minder in een hoger segment maar dat gaat zo niet lukken met zulke aantrekkelijke horloges.

De originele band op foto 1 heeft die nu folded links of lijkt dat zo door het plastic :face_with_monocle:

2 likes

Ja snap ik maar voor het geld in mijn optiek geen beter horloge eerlijk gezegdā€¦

Folded links ??

1 like