Steinhart only

Je mag me ook een pb sturen :wink:

Hoezo,wil je er alweer vanaf :wink:

1 like

Bij mij is alles te koop :sweat_smile::grimacing: misschien kan ik dan de Tudor NF houden…

1 like

Welke band zou jouw voorkeur hebben als je er maar 1 mocht houden?

1 like

Ik vind hem op Jubilee iets mooier maar dat is mijn idee. De Oyster maakt hem voor mij iets minder speels maar ben wel blij dat ik beide banden heb…

1 like

De oyster vind ik iets stoerder en voor mij weer de betere match, terwijl de jubilee met zn vele schakels meer bijzonder is. Maar inderdaad leuk om af te kunnen wisselen.

1 like

De NA!

13 likes

Nog eentje op canvas.

8 likes

Deze nieuwe keramische bezels zien er imho stoerder en sportiever uit. Wat mij betreft beter bij deze horloges passen.

8 likes

Omdat je hem hier toch weinig tegenkomt: de HFLE van negen jaar geleden.

11 likes

Nieuwe aanwinst!

De nieuwe Steinhart GMT ceramische bezel

13 likes

10 likes

De nieuwe Steinhart rubberen band die rechtstreeks aansluit op de kast is verkrijgbaar!

Hier te zien op de rose gold variant (maar hij is ook beschikbaar in normaal staal):
afbeelding

stalen variant:
afbeelding

Hij gaat voor €55, en loopt af van 20mm naar 16mm

7 likes

Moet alleen zeggen dat de grotere versie van de sluiting mij niet heel comfortabel op de pols zit door de dikte van de vlindersluiting. Het geheel voel wel heel degelijk aan, dat massieve. Maar prikt/drukt daardoor meer in de pols.

1 like

ik heb hier nog geen ervaring mee. Is dat dezelfde sluiting als op de foto hier boven?

1 like

:joy::joy:

Hij is mooi Luuk, vooral de insert ziet er fraai uit!

1 like

Nee, niet precies. Ik heb een 24mm versie die oa past op m’n Apollon en Triton.

Nogmaals, ik heb een ze kleinere versie niet irl gezien. Maar ik vermoed dat de verhoudingen redelijk vergelijkbaar zullen zijn.

En ieder kan er beter tegen. Ik kan in t algemeeb sowieso niet zo goed tegen dubbele vouwsluiting. Ik heb er geen gevonden waar m’n pols niet van geïrriteerd raakt.
Maar het dikke massieve vind ik wel goed bij de Triton en Apollon passen. Beide massieve klatsers.

1 like

Haha dank je en hij is te koop :grimacing::sweat_smile::wink:

2 likes

:joy: alleen vrouw en kinderen zijn bij jou veilig.

2 likes