Steinhart only

Bedankt voor je reactie! Helaas is deze niet in 20mm verkrijgbaar.

Jawel hoor, met matching stiksel is het trouwens model Virginia.


Selecteer op nato dan prijs van hoog tot laag, zo komen ze allemaal voorbij.

1 like

Aah, ik ziet het. Dank je wel!:+1:t3:

1 like

Dat zou top zijn!

39 lijkt me een perfecte maat, comex stilo maar ik zou dan wel het meest onlogische doen, en er een ceramische bezel insert op knallen :smile:

1 like

Ik begin een aluminum bezel toch steeds meer te waarderen. Het heeft wat meer karakter. :wink:

Ik blijft hopen op een Comex 39mm, het zou ongetwijfeld een enorme hit zijn!

1 like

Ik zit al tijden te twijfelen over de ocean 39 gmt premium (blauw)

Iemand in het bezit er van en wat erover te vertellen? Ik zou hem het liefst gewoon een keer in 't echt zien voordat ik hem koopā€¦

Ik weet niet of je deze bedoelt, maar die heb ik. Zowel met oyster als jubilee band.

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.steinhartwatches.de/en/ocean-39-gmt-premium-500.html&ved=2ahUKEwjG4KiCpfjqAhWRjqQKHfEjCpIQFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw256P3QtyJK9g4mL8OEWx8h

Die ja. Als je nou niet al te ver woont, mag ik eens komen kijken?

Ja hoor, ik zit in Den Haag.

Tako heeft (had?) em blijkbaar ook. Kweenie of hij dichterbij zit?

1 like

Wordt zo de glaspakking niet aangetast?

Vooral als je een ghost/faded bezel hebt, lijkt me deze n hele mooie match :heart_eyes:

1 like

@marnixmoed fijn dat ik even zou mogen komen kijken! Enkele reis is 1.5 uur dus als er iemand dichterbij zit is dat wel prettig :slight_smile:

De combinatie zoals jij hem hebt, met jubilee, is ook hoe ik hem overweeg. 800 euro zou ik hem v/d week hebben, De verleiding is grootā€¦

1 like

Is inderdaad niet dichtbij. Waar zit jij in de buurt?

Misschien zit @taco dichter bij jou?

Weet er iemand wat het kost om de inlay te laten vervangen door steinhart zelf.?
Ik vind die nieuwe ceramische van de ocean one 42 wel erg gaaf

1 like

Ik ben waarschijnlijk aanstaande woensdag ochtend richting t zuiden v Nederland. Ik kom daarbij ook oa langs Utrecht. Kweenie of dat beter uitkomt?

En of je wel zo lang kunt wachten :wink:

Ik dacht dat ze dit niet meer deden? Of sturen ze alleen geen losse insert meer op, maar kan t nog wel bij hen vervangen worden?

Ze sturen inderdaad geen nieuwe meer opā€¦
Je mag het horloge naar hun sturen en hun vervangen hem voor jeā€¦

1 like

5 likes

Die kan wel een schoonmaak beurtje gebruiken.

3 likes

Het is een duikhorloge he. Mag gerust even een tijdje in de wasbak. :crazy_face:

1 like