Heel mooi!
Och jemig die is echt heel nice! Nu ga ik alleen maar meer twijfelen
Je kan er ook meerdere aanschaffen
Is goed, ik maak wel even een crowdfunding aan
Persoonlijk vind ik dat om mijn pols de bandaanzet vd oyster niet mooi om mn pols valt in de 42mm maat.
Bij de 39mm heb ik dit veel minder. Bij de 42mm heb ik dit ‘opgelost’ door hun jubilee erop te zetten. Die valt wel mooi om de pols.
Op de oude MOP white vond ik dat glimmende erg goed passen. Beter dan de nieuwe met gegraveerde insert en gouden elementen.
Gekocht tijdens de release, een jaar of 6 geleden. En vorige maand verkocht. Was leuk om te hebben, maar kan niet zeggen dat ik hem mis.
Ik heb het idee dat de Franse Steinhart fanpagina op Facebook gaat beginnen aan een LE. Ze hebben dat al twee keer eerder gedaan.
Ik ben heel benieuwd! Helaas zijn ze vaak 42mm maar ik blijf hopen op iets rond de 39mm.
Houd ons op de hoogte
De Franse pagina is een ‘stukje’ groter dan de Nederlandse. Die ltd zal er echt wel komen.
En een fotootje, is toch leuker dan alleen tekst. Mijn favoriet.
Zijn er ook kortingscodes of een periode waar ze extra korting aanbieden bij Steinhart? Denk aan black Friday ofzo…
Mijn “nieuwe” ocean one 42, blij mee! Draag eigenlijk altijd horloges van ca. 44mm, dit is qua dragen wel echt vergelijkbaar…
Er was volgens mij onlangs een black friday actie, maar dan specifiek v 1 nieuwe limited: de Ocean 2 GMT.
Ik denk dat dit komt door de wat rechte lugs.
Ik draag meestal 42mm, maar de 42mm Steinhart icm hun oyster band zorgt bij mij dat ie niet mooi valt. Soort v overhang. Ik heb dit opgelost door hun jubilee band er op te zetten. Die valt wel mooi om de pols.
Hun 39mm Ocean GMT met oysterband valt door die lugs dan wel wel goed om m’n pols.
Ja, ik had er al meer over gelezen. Voor mij je de 42 prima, ik hou wel van een flink horloge. Heb een pols van 19,5 dus kan ook prima!