Lijkt wel erg op brons…
Ik denk en verwacht ook brons…
Persoonlijk niet zo’n fan van.
Bezel lijkt me wel heel gaaf… lijkt wel root beer!
Steinhart_France LE dus hier niet verkrijgbaar verwacht ik.
Ik zit ook bij de Franse Facebookpagina van Steinhart. Dus misschien dat ik er via daar één kan bemachtigen. Mits 39mm dan.
Ohw vertel, ik heb er ook genoeg😂
Met 20+ steinharts en wat berichtjes aan Gunther op facebook val je vanzelf op
Aaaah daar gaat het mis, ik hebgeen Facebook…
Gnomon heeft gehint dat we binnenkort nog iets kunnen verwachten van Steinhart x Gnomon in de vintage stijl. Ik ben benieuwd! Ik hoop iets in de lijn van de OVM39.
heb hem gezien,iets over de 600 euro.
selita 330 aan boord.
Is dat een LE of een nieuw model?
Dat weet ik niet zeker. Bij de preview hadden ze het over een LE maar dat lees ik nu niet meer. Dus ik denk het toch niet.
Grote kans dat ze over een maand met een 39mm variant komen.
Ja ik denk van niet want je kan hem gewoon op de site van Steinhart bestellen, er staat niks bij dat het om een LE zou gaan. Alleen de prijs; 610,00 € vind ik wel wat aan de hoge kant. Ondanks staat hij toch op mijn wanted lijst
Ik vind dat ze de prijs hoe dan ook wel een beetje opdrijven… en dan nog niet eens te spreken over dat je de inlays niet meer los kan bestellen
De OVM wat mij betreft de mooiste
Doen veel merken dat niet? Goedkoop de markt instappen, prijs beetje opschalen om de paar jaar om zich als meer ‘premium’ te positioneren…
Als je ziet hoe Zwitserse luxemerken de prijs regelmatig omhooggooien, dan snap ik wel dat ze bij Steinhart ook beginnen na te denken.
Niet alleen de Zwitsers. Seiko laat zn skx007 enzo varen om met de Prospex lijn een hoge (lees duurder) segment te betreden.