Ja dat is ook wel zo… ik was vooral in het begin meteen fan want het leek/was heel laagdrempelig…
En het lijkt wel of ze steeds afstandelijker worden… is maar een gevoel hoor😄
Ik ben in 2006 begonnen met Steinhart en heb deze discussie over prijsverhogingen al zo vaak voorbij zien komen. Steinhart heeft zijn prijzen eens in de 4 jaar verhoogd met 5% per horloge. Mijn salaris stijgt wel een stuk meer in zo’n periode dus ik kan me goed voorstellen dat zijn operationele kosten net zo zeer stijgen als die bij elk ander bedrijf. Dan vind ik die verkoopprijzen meer dan redelijk.
Eens… ik zeg niet dat het onredelijk is😅
Ik ben ook nog steeds fan hoor alleen de laatste tijd oriënteer ik me iets meer in andere merken…
Maar blijf altijd een zwak hebben voor steinhart
Iemand toevallig in het bezit van de Steinhart Ocean One 39mm ceramic?
Ben benieuwd! Nooit besteld bij Gnomon. Zitten wel importkosten aan vast neem ik aan?
Ja dat zeker, daar ontkom je niet aan.
Kleine verrassing achteraf
Misschien wil handig te weten of je bedoelt met de oude gladde of nieuwe insert met reliëf.
Liefst nieuwe met insert relief… Heeft die nog steeds de 120 clicks bezel?
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat veranderd zouden hebben. Volgens mij alleen n andere insert. De oude had iig wel 120 clicks. Ook mn 39mm Premium GMT met dezelfde kast heeft t.
Maar volgens mij zijn er op t forum die m hebben. Die zullen t vast weten.
Mooie foto, mooie Steinhart.
Zit om mijn pols boven jou bericht.
Klopt, excuses, bedoel de Pepsi GMT? Btw mooie foto!
Volgens mij ook 120 clicks. Mn 39mm Premium GMT heeft t ook en is eenzijdig draaibaar. Dat hebben ze niet aangepast voor de GMT.
Dat is wel jammer… Heb nu de Steinhart Ocean One Double green 39mm en ben daar zeer tevreden over. De GMT pepsi zou eventueel nog op mijn lijstje staan (twijfel nog tussen aluminium en ceramische bezel) met jubilee band. Echter zou ik het het mooist vinden als de bezel 24 clicks is en beide kanten op draait.
Ik ben het met je eens dat het jammer is dat Steinhart daar geen aandacht aan besteed bij de GMT-modellen. Maar aan de andere kant blijven het wel optimale duikhorloges en tornen ze niet aan de 300m depth rating. Wat andere horloge fabrikanten vaak wel doen bij GMT-modellen.
Morgenavond om 20.00 uur komt er nog een ‘leak’ van de verwachte Steinhart x Gnomon. Ik ben heel benieuwd waarmee ze komen! Ik denk zelf aan een hommage van een Tudor zonder crown guards. Afgaande op de 100m water resistant.
Hebben andere merken wel GMT met n bezel die 24 clicks hebben? Ik ken t bestaan er niet van.
Dat sommige beide kanten op kunnen al dan met of zonder klik, wist ik al wel.