Steinhart only

Nee helaas niet. Het is wat @Watchlover7 zegt, hij moet voor mij ook echt 39mm zijn, maar daarin is hij (nog) niet uitgebracht. Maar dan had ik hem wel direct gekocht! Een ‘COMEX’ hommage vind ik erg gaaf.

1 like

Ik vind dit al een hele verbetering op de 44mm versies :sweat_smile:
Maaaaaarrr hij lijkt wel ontzettend “dik”

Ik vind dat zelf net een beetje te makkelijk en replica.

Is niet zo boeiend wat jij vind,dit is het Steinhart topic en die staan nu eenmaal bekend om hommages dus no big deal

4 likes


Een plaatje dan maar. Zeer fijn horloge als daily/beater. Die chrono ziet er zeker fijn uit, doe maar in 40mm.

7 likes

Die 42mm chronos stonden in september al op de planning. Ik vind ze net te klein met 42mm en 20mm bandjes. De 44mm uitvoering is net als deze ook 16mm hoog, ik sla over.

:see_no_evil:
Die opmerking is van toepassing op quasi alle populaire Steinhart modellen. Ik ben zelf geen fan (van hommages) en het is niet onjuist, maar gezien het topic “Steinhart only” is dit wel overbodig. Precies als rond lopen in de walletjes en de meisjes achter het raam uitschelden voor hoeren. Nogal zinloos.

Dat gezegd zijnde, Magnum PI is wel één van mijn helden! :slight_smile:

3 likes

ik heb de 44mm versie wel gehad, maar ik vond hem net te groot

5 likes

al heb ik de appollon nog wel en die is veel lomper😂 maar hij heeft ook wel wat

5 likes

Ik zie er bovendien nergens Rolex op staan :wink:

Ik had het bij deze specifiek over de comex. Ik ben van Steinhart zelf geen fan maar het mag er zijn. Alleen die comex(ocean) notatie met witte achtergrond. Ik zeg bijvoorbeeld niets over de ocean one die met roodlettertypen is uitgevoerd waar ook niet veel creatief denkwerk voor nodig was. De comex vindt ik een beetje te veel replica en daar blijft het bij. De rest is net op het randje.
Groeten van de detective

2 likes

Voor de liefhebbers! Ik heb deze nog niet eerder beschikbaar gezien en worden flink gezocht… Collectors item.

1 like

deze is ook gaaf ja! alleen weer jammer van de wijzerplaat zeg.

Grappig dat deze nog beschikbaar is. deze was toch zo weg in het begin ?

Die was er ook een tijdje in 39mm, die is wel een stuk mooier vind ik

Ik heb zelf de gnonom omv 39, als je die vergelijkt met de 42 mm dan zijn de verhoudingen veel mooier vind ik. Zie hem hier naast de 42 black dlc

Ja daar stond ik ook van te kijken. Normaal waren deze modellen binnen een paar minuten weg.
Misschien zijn er deze keer meer geproduceerd?

1 like

Welke in 39? die wat ik net stuurde? als goed is was daar nooit een 39mm van toch?
Ja heb zelf ook de OMV 39 gehad. het enigste probleem van de 39mm varianten is dat de bezel zulke grote tandjes heeft… die van de 42 zijn veel scherper en platter. Zo jammer dat het een OF dit OF dat gevalletje is.

dat zou kunnen ja

Haha waarschijnlijk slaap ik nog half, ik dacht echt dat die comex er ooit in 39mm is geweest. Ik kan die echter nergens terugvinden dus zal het hebben gedroomd… Excuses

1 like

Goedemorgen, gisteren deze mooie Steinhart mogen ontvangen van @The_Don
Weet iemand van jullie of de onderstaande band nog ergens te krijgen is :thinking:

Contact gehad met Filipucci Maastricht, snel geholpen via de mail, maar deze zou niet passen ivm rechte kast zonder middenschakel…

Misschien dat iemand hier zijn licht er over kan laten schijnen, bij voorbaat dank :innocent:

3 likes