Steinhart only

41mm?

1 like

Hij bedoelt vast de 42mm :smile:

Let er trouwens bij t Ocean One model op dat de lugs nogal recht uitsteken en minder met de pols meebuigen.
Bij mij ontstaat daardoor met hun oysterband overhang. Met de oysterband heb ik dat niet.

Weet niet in hoeverre er ook overhang is icm n leren bandje. Beste lijkt me om dat IRL eerst te bekijken.

1 like

Aah oke! 42 ja haha :slight_smile: hoop ik voor je dat je een dikke pols hebt!

1 like

Nee, helemaal geen dikke pols…
Ik heb een 43,5 Oris die ik eigenlijk ook te groot vind. Maar de 39 is te klein, dat voelt, bij de Oris, als een damesmodel.

Ik zou deze eigenlijk eerst moeten gaan passen ware het dat ze niet bij de juwelier verkocht worden.

2 likes

Er zijn n hoop leden die er 1 hebben. Misschien dat je bij iemand m kan proberen.
Wel oppassen met corona.

1 like

Helemaal geen dikke pols… waarom dan de 42mm nemen. Dat ding is echt groot ivm de lug to lug die teveel uitsteekt. 39mm is echt een perfecte formaat hoor… oogt echt niet klein

2 likes

Eens , had hiervoor ook de 42 mm. Ben nu over op de 39mm.die lug to luglengte is vrij groot idd. Meet je pols zou ik zeggen, bij mij breedte ca. 49mm.Als je dat verhoudt met die luglengte die niet net zo groot of erger nog, groter dan dat mag zijn, dan zit je goed

1 like

Ik zeg maar zo. Zolang de lugs maar niet je pols bedekken is het goed. Er is niets lelijkers dan als je een foto maakt en je ziet dat de lugs opeens uitsteken. (Aangezien het op een foto groter lijkt). Als hij op de foto je pols bedekt. Dan is het prima want in werkelijkheid valt hij kleiner uit dus dan zit je sowieso goed :ok_hand:t2:

1 like

Past precies :sunglasses:

8 likes

@Watchlover7 @marnixmoed @Notechis

Goed om deze feedback te lezen. :+1:
Mijn kleine polsmaat is 16,5cm.

Iemand van jullie eenzelfde polsomtrek? Dan zou ik graag een foto willen zien met de 39mm ocean one om als dat kan. :pray:

1 like

hahah ik heb dezelfde dikte :slight_smile: foto van dichtbij. Foto van wat verder. Perfect size !


Deze steinhart, mijn ex. De 42mm. Veelte groot. Je ziet overduidelijk dat de lugs teveel uitsteken

2 likes

Ik heb de 42mm variant, weet niet waar je ergens woont?? Je mag bij mij wel komen passen👍

1 like

Helemaal geweldig. Dat helpt zeker! Thanks!

1 like

no problemo

5 likes

5 likes

2 likes

Heeft iemand de Steinhart ocean 2 premium black ?

Ik lees dat de Ocean One 39 Black 20mm tussen de lugs ipv 22mm bij 42mm. Laat ik nou net al een aantal 20mm straps hebben, dit wordt gaat echt een feestje worden. Maar hoe leg ik dat mevrouw deltre uit :face_with_monocle:

Ik heb de Ocean 2 black (1st gen). Zonder Premium, maar met standaard uurwerk, maar wel saffier glazen lunette.

1 like