Jammer dat de Tudor/Rolex-‘inspiratie’ er zo doorheen schijnt, maar ziet er wel leuk uit.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat er ondertussen wel wat het nest hebben verlaten😁
Die tweede foto, links boven is dat een Apollon?
Gaaf hoor!
De Triton 30 ATM vind ik ook een heel gaaf horloge.
Wel fors, maar past wel bij mij.
Ben zelf ook bijna 2 meter lang.
Wat is de diameter van die Apollon?
Volgens mij is de diameter 45mm het is wel echt een kanon om de pols hoor😅
Het is wel leuk dat je de ringen kunt wisselen.
Ik kan er nog niet echt afscheid van nemen ondanks dat ik hem eigenlijk nooit draag
Haat/liefde verhouding.
Beetje wel😬
Ik heb ze allebei. Diameter zijn dacht ik gelijk. De chronograaf Apollon is wel dikker. Er bestaat ook n 3 wijzer Apollon.
Leuke vd Apollon en Triton, is dat de stalen band v je Triton ook op de Apollon past. En door de vervangbare RVS tachymeter ring en de RVS kroon en pushers staat t m niet verkeerd.
Eens! Cyclopsen zijn dealbreakers. (voor mij)
precies, vooral wanneer ze niet goed genoeg zijn ingezoomd! en helaas is dat bij de steinhart ook zo. dus daarom moet je soms even creatief zijn heerlijk zo
Goed bezig! Heb je dat zelf gedaan?
Jazeker! Al een keer eerder gedaan bij mijn vorige Steinhart. even goed warm maken. en goed afplakken met duct tape om de cyclops ( voor het geval dat ). Platte dunne schroevendraaier en hamer erbij. En eraf tikken dat ding!
Wel even het uurwerk eruit halen natuurlijk. zijn harde klappen die je liever wilt voorkomen voor het uurwerk
Wacht even. Je tikt de cyclops er gewoon van bovenaf af? Dat had ik nooit verwacht.
Nee zeker niet. je tikt hem aan de zijkant. Door de verdikking van de cyclops kan de platte schroeven draaier er mooi tegen aan gelegd worden.
Ik heb begrepen dat die dingen met UV gemonteerd worden en met hitte verwijderd.
Als het Crystal glas is dan ja. Maar met saffier glas dus niet ( tenminste mij niet gelukt ). kun je lang met hitte spelen, maar ik kreeg hem er niet af op die manier… hij heeft enkel wat harde tikke nodig