Steinhart only

Knap hoor en allemaal zonder krasje blijkbaar

Ja, dat had ik nooit verwacht.

Ik wil dat ding er ook wel af hebben, maar twijfel wel of ik er een schroevendraaier op moet zetten!

Saffier krast niet snel :grin:

Gewoon doen. Heb het al 2x eerder gedaan

Gedaan! Ik heb nog even op youtube gekeken. Daar werd het met hitte en een mesje gedaan en zo is het me gelukt!

Ik ben er heel blij mee. Thanks voor de tip! :+1:

1 like

Heb je die eraf gehaald of een ander glaasje geplaatst ?

Veel mooier zo :ok_hand:t2:

Ps: gelezen

Mesje ja??? Lucky hoor! Foto?

Haha zelf eraf gehaald :+1:t2:Thanks. Idd veeeel mooier.

1 like

Pfff zou ik ook wel willen bij mijn San Martin maar als ik het goed gelezen heb lukt dat niet bij saffier…

Zoals eerder genoemd in mijn reactie hierboven van uren geleden had ik vermeld dat dat bij saffier lastiger gaat. Maar mijn steinhart heeft ook saffier glas. En lukt prima met schroeven draaier en hamer. Lastig, maar te doen

1 like

Ok dan moet ik eens even gaan kijken of mij dit gaat lukken :thinking::sweat_smile:

1 like

Succes

1 like

Je kan er ook voor kiezen om niet te beitelen en gewoon een mooie doomed kopen

4 likes

Haha kan zeker. Maar als je het model niks vind dan moet je creatief zijn in wat je wel hebt :grin:

1 like

Heeeerlijkk :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Done :muscle:

7 likes

Zie je niks van.

Veel beter zonder cyclops! Ze plakken echt goedkope dingen erop bij Steinhart, en vaak zitten ze niet recht in mijn ervaring.

Dit is mijn GMT zonder cyclops, staat in het blauwe gedeelte:

4 likes

Jaaaa lekker hoor! Staat veel mooier nu. Geen rare afwijkende detail meer door de cyclops :slight_smile: !

2 likes

Je zet ons allemaal aan de cyclops eraf te meppen😂 ik heb het ook met een hamer en platte schroevendraaier gedaan🤭