Steinhart only

Het zijn gewoon hele fijne horloges, met een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding.

5 likes

Eens

7 likes

Die staat al een tijdje op mijn wishlist, misschien dit jaar toch maar eens kopen.

1 like

Vandaag binnen gekregen STEINHART Nav.B-Uhr 47 Handaufzug Bronze.
Past net op mijn pols.

9 likes

Ik vind het een heel geslaagd ontwerp! Maar 47mm is wel heel groot. Dat zou er bij mij uitzien alsof ik de klok van de BoG Ben om mijn pols heb gehangen…

2 likes

47 mm is idd erg groot ik moest ook wel even wennen, maar nu ik hem een aantal uur om heb zeg ik het past mooi op mijn pols lughs steken niet over. Lugh tot lugh is die overigens 56 mm.

2 likes

Ze hebben en daarom ook n maatje kleiner (in staal iig).
En ieders pols is anders. Ik vind destijds zilveren wijzerplaat erg gaaf, maar dat leek net een wandklok om mn pols.

1 like


Op de orginele band oogt die wat kleiner.

7 likes

Ik heb me nooit zo verdiept in een Steinhart.
Totdat ik van de week onderstaand model tegenkwam. Wat een beauty!
Het komt in de buurt van een favo IWC van mij maar dan in een iets andere prijsklasse :slight_smile:

Als die nog eens in het blauwe gedeelte voorbij komt sla ik toe :joy:

11 likes

Vandaag deze joekel mogen begroeten. Een blijvertje. Binnenkort komt er nog een Triton en een Ocean 42 bij en dan is het wel weer even goed geweest.

8 likes

Mocht iemand interesse hebben deze komt binnenkort in het blauwe,
47 mm is voor mijn pols wat te groot.

3 likes


Ben nog altijd weg van de Pepsi, vind m op oyster ook mooier als jubilee :slight_smile: :heart_eyes:

7 likes

Ze zijn ook verslavend. In afgelopen maart mijn eerste Steinhart Ocean one gekocht en in april de Steinhart Ocean two. Voor de lieve vrede wacht ik even om de GMT Pepsi aan te schaffen.

1 like

Goed bezig :+1:t2:

2 likes

Gisteren mijn nagelnieuwe Ocean Fourtyfour gmt binnengekomen.
5 jaar geleden had ik de zwarte met ceramische bezel weg gedaan. Zat altijd al te gluren naar de Pepsi.
Dus deze eindelijk bij Günther besteld.
Ben er heel blij mee! Het is mijn derde Steiny nu.

15 likes

Mooie aanwinst.

2 likes

Binnenkort nog onder andere 2 tritons erbij. Dan is het wel weer leuk geweest dit jaar, denk ik.

15 likes

Hypnotiserend mooi. Naar dit horloge moet je ivm de schoonheid, meerdere keren kijken wanneer je de tijd wilt weten.

1 like

Nice! Keramiek of alu? Ik twijfel wat ik moet doen…

Allebei mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar het “warmere” aluminium :innocent:

5 likes