Steinhart only

Ik zou niet twijfelen: keramiek.

1 like

Waarom vind je dat?

Het gaat toch over de bezel niet? Ik vind keramiek een meer premium-gevoel hebben. Kleur en textuur is ook anders dan metaal.

Heb zelf een Ocean One Titanium 500 met keramische bezel.

2 likes

sws keramiek :slight_smile:

1 like

Dank voor de reacties, het verschil in aanschaf is ā‚¬100,- nu via hun site, de vraag blijft voor mij wel of het dat waard isā€¦ Lastig, lastigā€¦

Zou zelf ook keramiek nemen, glanst lekker, ook minder snel een kras er in, maar zoals je ziet is het ook een stukje gevoel.

4 likes

Ik zou ook voor keramiek gaan. Geeft meer n premium gevoel. Krasje op de aluminium coating kan ik me zo aan ergeren. En Omega verkoopt iit Rolex volgens mij losse aluminium insert, maar hele bezel, wat n vermogen kost :confounded:

2 likes

Bedoelde dat omega volgens mij geen losse aluminium insert verkoopt.

Voor de functionele en met stootbumper voorziene telefoonhoesjes en de screenprotectors van gorillaglas, zat er wanneer je je gsm destijds uit je broekzak haalde al een paar bloed irritante krassen op het scherm. Door schade en schande wijs geworden adviseer ik nederig:keramiek!

1 like

Wat een bijzonder fraai exemplaar. Gelukkig is het binnenkort weer Vaderdag.

1 like

Mocht er een geĆÆnteresseerde zijn voor ruil met een steinhart flieger 42/44 pb mij maar.

1 like

Ik probeer ze hier ook over te halen. Ben bang dat t niet gaat lukken :slight_smile:

1 like

Dan mag deze hier niet ontbreken:

1 like

Nieuwe horlogekisten, de vorige waren de kussentjes te klein, erg blij mee.

7 likes

Toch maar geen nieuwe ophangbox gekocht ? :slight_smile:
Bij mij hangt ie gezellig aan de muur. En is vol :frowning:

Groot gelijk John. Bij mij vielen de zwaardere horloges uit de kast vandaar dat ie wegging, geen zin om de kussentjes te klemmen. En ik wilde geen 30 horlogesā€¦

1 like

Vraag wie is de importeur of leverancier in NL.
Of kopen de HF leden Steinhart horloges in Duitsland dan graag een betrouwbaar adres.
Alvast bedankt voor de reacties.

Gewoon bestellen op de site van Steinhart of Gnomon.

1 like

In Aachen zit Guido Engelen.

Veel mooier zo! Jammerlijk is mijn motoriek dusdanig slecht dat bij mijn poging, ik niet alleen de loep maar ook de rest kwijt zal zijn.