Steinhart only

Even weer leven in dit topic blazen.

10 likes

Heel fraai, met deze band samen gekocht? Staat hem mooi, feli.

Thanks .
Nee origineel met oyster gekocht. Heb zelf een jubilee en groene rubberstrap erbij aangeschaft.

1 like

Ik heb zelf ook de jubilee erbij gekocht. De oyster staat op mn hfle2011 me te groot. Maar op de oyster die meer om de pols buigt bij de aanzet, vind ik m mooi staan.

3 likes

Nieuw binnen gekomen via Chrono24:
Steinhart “Gnomon special” Pink Gold Blue Ceramic Limited met safieren achterdeksel.
( Limited in de zin van dat er 100 ongenummerde exemplaren vervaardigd zijn, maar Gnomon houdt de mogelijkheid open dat er nog meer van worden gemaakt.)


In het echt mooier dan op de foto.

10 likes

Inmiddels geruild met een 44mm wat een mooie maat voor mij is.

4 likes

Het horloge is dus een jaar oud, maar er is geen enkel krasje op te bekennen. Thats PVD Coating :muscle:

Het mooist vind ik wel de blauwe keramische bezel met uitgespaarde gouden PVD gecoate cijfers. Deze Bezel geeft dit horloge de uitstraling van een klokje dat 20 keer zo duur is dan de prijs die ik er voor betaald heb. Check die lumen pip :kissing_heart:
Verder loopt het klokje heel precies: +5 seconden per 24 uur :stopwatch:

3 likes

Dan is er niet mee ergens hard tegen aan gelopen ofzo. Ik heb PVD en zelfs DLC horloges waar n buts of kras op zit.
Persoonlijk erger ik me aan n kras op n coating.

1 like

Schitterende verschijning!
Veel draagplezier

1 like

Alles kan kapot en een kras op een massief gouden Rolex lijkt me ook niet leuk.
Zo een coating maakt krassen i.i.g. moeilijker, toch ?

1 like

Bedankt :smiley:

Op goud wellicht wel. En natuurlijk kan alles beschadigd raken. Maar n kras op, of eigenlijk door, n coating vind ik lelijker, omdat je er onder de contrasterende kleur bv basis materiaal (vaak staal) ziet. Vooral op n zwarte coating valt de staalkleurige kras erg op.

Of ik heb bv horloges waar de coating deels vanaf is gesleten door slijtage, waardoor je deels staal ziet en deels nog de goud(kleurig) coating op kast of schakels. Dat vind ik er dan… Goedkoop uitziet.

2 likes

Eens, ik zou het zelf mooi vinden als men ook een zelfde model two tone zouden voeren maar dan ook in massief goud, prijzig, maar dan is die voor mij helemaal af.

1 like

:flushed:wow…. Ik heb nog nooit zoveel Steinharts bij elkaar gezien :smiley:. Komen ze jou nu ook met een limousine halen bij elke nieuwe aankoop? Zo een klant moeten ze koesteren. Of is dat pas vanaf 20 horloges :rofl:?

2 likes

Wat je zegt, zit je gelijk in n hele andere prijsklasse.

Zo was ik n poosje geleden verbaasd of t feit dat n moderne Tissot n massief gouden bezel zou hebben. Kostte wel n stukkie meer dan n gemiddelde Tissot :smirk:

1 like

Ja, dat zal best, haha, de rakkers

Maar… het is ook goedkoop :smiley: en dat is dan weer het leuke.

1 like

Steinhart heeft dus ook horloges met een bronzen kast, maar wat ze dus niet hebben en wat mij wel heel leuk zou lijken is een duikhorloge van zilver. Dat is namelijk ook een levend(ig) materiaal met een warme uitstraling.