Steinhart only

Ik merk hier dat de GMT Ceramic Black de meeste draagtijd krijgt en ik de Vintage Red eigenlijk te weinig draag. Je gaat (onbewust?) toch een bepaalde voorkeur creëren denk ik.

Vaak ben je te bang en daarom zou ik de GMT Pepsi gewoon moeten bestellen.

1 like

Ik heb de knoop maar doorgehakt.

1 like

Zoiets ?

:heart_eyes:

1 like

mooie uitvoeringen! jammer dat de bezel niet ceramisch is he … ofwel ?

De 904?

Da’s echt een topper imho :grinning:

1 like

image

1 like

klopt, geen ceramic.
ik twijfel of ik de Ocean 39 GMT blue-red met stalen of met ceramic bezel moet nemen, staal geeft het horloge een vintage look, maar ik geef toe ceramic is ook wel vet. En dan nog een keuze bij Gnomon: met of zonder datum-loupe ? keuzes keuzes…

ceramic hoef je je geen zorgen te maken als je een keer tegenaan stoot … maar staal heeft de look inderdaad. lastig.

maar bij gnonom komt dus nog eens 150 euro extra bij … zit je op een 600 euro totaal voor een 39mm ceramic steinhart. prijzig.

Deze 904 bedoel ik

3 likes

image
De door jouw genoemde prijs geldt ook voor de Steinhart site (610 of 640 met jubilee). De Gnomon prijzen zijn nagenoeg gelijk aan Steinhart website prijzen (eigenlijk zelfs lager), en mijn ervaring bij Gnomon was dat alleen handling fees ad. 18€ bij komen, Maar nu ben ik teveel reclame voor gnomon aan het maken lijkt mij :blush:
+40€ zonder datum loupe…

1 like

mooi, maar de polished bracelet is een nogo voor mij. ocd :stuck_out_tongue:

ze moeten gewoon met een nodate sub komen, wacht zolang tot ie er is :stuck_out_tongue:

1 like

dus jij had geen importkosten ?

Als je bij steinhart de keuze kon maken om de loupe eraf te laten, dan werd de keuze een stuk gemakkelijker

1 like

Ja, knap !
Maar ik heb toch nog een andere zonder datum gevonden, naast de Vintage Military bedoel ik dan :slight_smile:

Ik doe ff mee vandaag :wink: Blijft een topper!

5 likes

Dat denk ik ook wel! Lang over getwijfeld maar uiteindelijk de knoop (n.a.v. dit topic) maar doorgehakt. Heb straks wel een mooie horloge rol met 3 mooie Steinhart duikers.

Wel bewust voor alu bezel gekozen. Ik vind die qua kleur mooier uitkomen.

1 like

Die blauwe, erg mooi!! :partying_face:

Ja, stalen bezel kwam mij al wat vreemd over meende dat dit alu of ceramiek is

Twijfel is nergens goed voor :grinning:

1 like