Steinhart wie heeft ze?

Heb nu mij vierde Steinhart geweldige kwaliteit. En ik krijg ook nog een chocolade reep met kerstmis van Gunther :joy:

1 like

Hublot verkoopt hondslelijke horloges voor 10 K en meer, duizenden. Hublot is in de jaren tachtig gestart.

Voor mij hoeft een horlogemerk niet per se een historie van een eeuw te hebben. Heeft Tudor ook niet meen ik. Maar dat is natuurlijk een Rolex dochter dus ja, dan gelden er andere “regels”.

Ik heb zelf een Steinhart in mijn collectie, naast wat meer higher end horloges. Niks mis mee. Zit een accurater uurwerk in dan in al de Seikos die ik ooit had.

Edit
Tudor vanaf 1926… Nou vooruit dan maar

2 likes

Steinhart vanaf 1850 denk ik :smile:

Haten op Steinhart, zo origineel! :smile:

2 likes

Ach meneer @anon50762135EV heeft op dit moment niet eens een horloge, zo ver staat ie al van zijn hobby af. Kan je toch geen serieus oordeel over horloges van verwachten? :wink:
Is ongeveer hetzelfde als je buurman zonder rijbewijs een oordeel over de wegligging van jouw auto heeft… :rofl::face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Tja, ik had Ide iets minder conformistisch ingeschat denk ik. :wink:

2 likes

Zeker wel. Alleen ligt die - om in jouw auto metafoor te blijven - bij de garage momenteel. :sunglasses:

2 likes

Ik spreek uit ervaring want heb een aantal Steinys gehad, maar het blijft toch een beetje als een spijkerbroek van C&A.

3 likes

Dat zou goed kunnen, en ik geloof dat ook echt wel maar ik had vorige week 2000€ kunnen uitgeven aan een prachtige Omega en ik kreeg het niet voor elkaar, daar zitten die spijkerbroeken dan toch net te lekker voor, die kwaliteit voor dat geld is voor mij op dit moment voldoende.
Nadat ik een echte rolex of GS heb gehad zal ik er geheid hetzelfde over denken als u.

2 likes

Deze fase heb ik nooit nodig gehad…

Dat zit in je hoofd. :wink:

Mijn Steinhart. Nav B Uhr 44mm met Soprod a10 uurwerk erin, saffierglas. Loopt werkelijk fantastisch, van mijn vrouw gehad een 5 jaar terug. Naar Aken gereden en op de Lindestrasse 11 opgehaald/ gekocht. Draag hem niet vaak meer maar blijft wel in de collectie.

1 like

Ik heb een paar spijkerbroeken van c&a maar die zitten prima en onverslijtbaar. :wink::grin:

4 likes

Klopt, net als in 99,99% van de hoofden hier.

1 like

Yay, ik behoor bij de 0,01% :smile: Leve Steinhart!

2 likes

Beter een Steinhart dan een Tudor van 2000 euro met een Eta uurwerkje erin.

4 likes

Amen broeder!

Maar ze bedenken die hondslelijke dingen wel zelf😉

1 like

Ik denk dat de eigenaar gewoon z’n zoontje van 3 dingen laat vingerverven op een vel papier, dat is de inspiratie voor de ontwerpen.

Dat is niet het punt dat ik wilde maken.
Maar ja, inderdaad.

1 like