Jaren geleden een steinhart handwinder pilot gekocht van 44mm (er was een stand van steinhart op rikketik aanwezig).
Horloge doet niet onder voor veel duurdere merken, loopt nog steeds perfect.
Alleen jammer dat ze behoorlijk van afmetingen zijn, als er een was van circa 39-42mm zou ik hem gelijk aanschaffen.
Hahahaha shots fired!!!
Ow wacht … ik heb ook een Tudor met een ETA uurwerk …
Maar ook een Steinhart dussehhh
Het moet ook niet om of tegen het merk alleen gaan, meer om de totale beleving, om het merk, het model en misschien nog meer om de mooie technieken die toegepast zijn in dat kleine kastje.
Maar goed ik merk al dat er sommigen hier een soort anti-campagnes tegen bepaalde merken voeren… zo jammer
Is ook jammer, maar ik trek me er weinig van aan, ik zou jou hetzelfde willen adviseren.
Jep
Sommige mensen zijn nu eenmaal een tikje eehhh .
… pretentieus. Die willen een “stijltje” en daar hoort natuurlijk geen Steinhart bij hèh.
Alles moet van die mensen een bepaalde “klasse” uitstralen.
So what. Koop wat je mooi vindt en wat je je kunt en wilt veroorloven.
Precies! In mijn ogen zijn sommigen toch geen echte horlogeliefhebbers, ofwel op een heel ander vlak dan ik. Mijns inziens keer je jezelf niet telkens pontificaal tegen een merk. Ik had maanden geleden ook geen gevoel bij Breitling, nu zie er er te koop staan in het verkooptopic waarvan ik denk, wauw zo mooi, ik heb mij er ook nooit negatief over uitgelaten.
Zelfde met Hublot, bij mijn vrouw op het werk draagt bijna iedereen een Hublot, dat heeft al best wel iets, ik vindt het persoonlijk zeker niet de mooiste horloges, maar man wat zijn die dingen imposant in het echt, dat doet toch wel wat in de zakelijke wereld, ik zou en kan er zelf niet snel een kopen, maar mij er negatief over uitlaten, nee waarom?
Om na 10 jaar maar even aan te haken…
Het haten van bepaalde merken omdat ze een homage van een overbekend model maken valt meer op, en er ontstaat een soort haatcampagne tegen bijvoorbeeld Steinhart omdat ze Rolex na apen.
Maar sommige mensen weten niet eens dat ze een homage hebben omdat ze het minder bekende origineel niet eens kennen…
Hier een uitgesproken mening over hebben…
Maar dit is gewoon prima…
Groeten,
Noel.
Ja, ik kwam er ook pas laat achter dat ik blijkbaar wat modellen van Rolex leuk vind. EN nu ik het weet kan het me nog niet schelen.
Alles wordt nagemaakt, lampen, meubels, kleding, you name it. Ik denk dat het prima is zo lang het niet direct allemaal nagemaakt wordt. En nep is not done.
Ik heb ze niet om te doen alsof ze “echt” zijn maar omdat ik ze mooi en betaalbaar vind. Zou iemand mij vragen of het een echte is. Dan zou ik ja zeggen, het is een echt horloge
Ik heb hem nog steeds maar ik draag deze niet meer zo vaak
Dat is een mooie zal wel niet meer te krijgen zijn.
Ik ben hier , heb er vijf en ze blijven top
Heb een ook een steinhart en ben er zeer tevreden over, vooral de prijs is uitstekend.
Als ik hem vergelijk (afwerking en uurwerk) met veel duurdere merken (heb ik ook) snap ik niet waarom de prijsverschillenl zo groot zijn. Enig nadeel van steinhart is zijn de afmetingen (Pilot 44 x 14,2mm). 39-41mm zo voor mij beter zijn.
Ik heb 4 Steinharts (gehad).
2 heb ik er momenteel.
Ocean One Green 42 mm (verkocht)
Ocean One Vintage 42 mm (verkocht)
Ocean One Black 42 mm
Ocean One GMT Blue Red 2 ( momenteel op marktplaats)
Ondanks dat er een paar verkocht zijn, ben ik erg tevreden met Steinhart watches.
My next target will be another Steinhart!!!
Ik heb een OVM 1.0. Gekocht toen hij net uit kwam. Draag hem eigenlijk nooit, hij is mij met 42 mm eigenlijk net iets te groot. misschien ooit maar eens in de verkoop doen.
Heb sinds een paar dagen de Pepsi GMT…
Heb het even aangekeken en hem zelf open gemaakt en gereguleerd…loopt nu met minder als 2s plus
Voor dit geld echt een tof horloge! Heb hem gekocht voor vakantie, zwemmen en gewoon om de duurdere te sparen!
Maar draag hem nu al een week doorgaand😊
Ik
Twee stuks
Draag ze nooit
#metoo
42mm zijn voor mij perfekt!
GMT heb ik niet echt nodig, vind het gewoon mooi!