Mijne is al verkocht.
Vind ze eigenlijk best wel cool!
En de prijs is ook meer als ok
Well done
Op HF ?
In alle eerlijkheid: de Steinhart vind ik op een paar punten mooier! Belangrijkste het verschil in de band aanzet, bij de Steinhart loopt de endlink mooi door tot net voorbij de lugs en geeft daardoor een mooie balans, bij de Rolex is de endlink korter en ziet er ook echt te kort uit waardoor de balans verstoord is, echt minder mooi! De kleur van de Steinhart bezel vind ik net iets sprekender en de kartelrand net iets agressiever
En ca 400 klinkt veel beter als 8000
Zelf open maken en reguleren klinkt interessant! Is waterdichtheid nog wel zeker daarna?
Volgens mij is dit een fake Steinhart.
Het logo klopt niet en de lugs zijn te breed.
Alleen de loupe van Steinhart heeft totaal geen functie. Ziet eruit als dubbel glas en vergroot voor geen meter.
Steinharts zijn gaaf, drie in bezit gehad. Ik heb nu een Squale atmos root beer… Maar die zou zo mogen gaan voor een leuke Steinhart GMT.
Maar voorlopig nog niet uitgekeken op de gave Root Beer kleur!
Verdomd, dezelfde!
Heb zelf 5 jaar een Steinhart Ocean 1 gehad. Ik denk een van de eerste versies uit ik meen 2009. Hier waren de markeringen nog gedrukt en niet opgelegd. Altijd blij mee geweest als daily beater en paste goed om mijn smalle pols. Als er iets beschadigd was ook voor een prikkie te vervangen en altijd goed service van Steinhart. Verder kan je ook lekker bandjes vervangen.
Hahaha. Meen je dit nou echt?
Dat is de reden dat ik ze heb weggedaan…
Ik ga er vanuit dat het een bewuste keuze van Steinhart is geweest. Pagani design krijgt het ook gewoon voor elkaar om 2,5x vergroting te krijgen dus dat moet bij Steinhart ook gewoon mogelijk zijn als ze zouden willen.
100%