Ik wens die “men” veel succes.
Het record duikdiepte staat op dit moment op 305 meters.
Dit wordt gezien als het maximum haalbare voor zwaar getrainde duikers.
Haha ja dat mag natuurlijk ,ieder zijn smaak
Voor mij te grof met zijn 45mm ik draag max 42mm maar als deze in die maat leverbaar was zou ik zeker overwegen deze te kopen .
Die lijkt mij ook wel aardig en de prijs is het overwegen waard. Ziet er in het echt ook goed uit, mooi afgewerkt. Een sub zit er voorlopig toch niet in:joy:.
Aan de andere kant, voor dat geld zijn ook een hoop andere leuke klokken te koop en met een skx en een ‘5’ in bezit kan ik op duikergebied:swimming_woman:t2: en beaters:boxing_glove:
voorlopig vooruit…
Dan toch eerst maar een leuke vintage voor dat geld (omega constellation of cosmos…).
Maar goed, even on topic: @Nick1971 de meningen zijn verdeeld maar volgens mij een prima merk voor de prijs, zeker als je geen moeite met hommages hebt.
Ennuh…maak nog even een voorsteltopic en vertel ons wat over jezelf en wat jou (op horlogegebied) drijft. Want hier geldt; wat je erin stopt haal je er zeker uit…
WJ
Ik vind m spuug- en spuuglelijk.
Pardon my french
Welkom,
Zelf ben ik wel benieuwd naar jouw ervaringen en wat je zo’n liefhebber van dit merk maakt.
Ik vind die Triton wel wat hebben.
Beetje te groot voor mij.
De oplossing:
Seiko left the building dus Steinhart, grijp je kans!
Ik gaat 'm in 39mm aanschaffen.
Is er ook een met de ‘hulk’ plaat? Ik wil heel graag 'n groene sunburst, maar 8k voor 'n hulk vind ik wat gortig.
Wat dacht je van een 16610 met een Hulk plaat en een robijnen bezel? Een 116610 moeten we niet hebben.
(Steentjes op de band en lugs niet meetellen). Ik vond het wel cool. Als er een jubilee aanhangt zou ik hem dragen.
Met Jubilee wil ik 'm wel. Mod jij 'm effe?
Tuulk.
Kun je een jubilee aan een 39mm Steinhart zetten ???
Tuulk.
Ok wil ik ook
Welkom op HF! Ik heb zelf twee Steinharts (gehad) en alleen maar goeie ervaringen… veel waar voor je geld, goede afwerking, ik klaag niet. Heb alleen de OVM2 moeten verkopen omdat er een OVM1 langskwam op het blauwe gedeelte
Ja dat kan wel Luuk. Ik zou voor een solid jubilee gaan van Watchgecko. Dan heb je geen SEL, maar die end links kun je goed passend krijgen.
Welke band is dat? Heb je strak gedaan.
Krijgen !!! Lijkt me niet voor mij gemaakt of kan ik die er zo opzetten ??
Is dit de 39mm ???