Als Steinhart liefhebber heb ik besloten ook van dit forum gebruik te maken … benieuwd naar jullie enthousiaste ervaringen
Doen!
Voor mij een gepasseerd station. Prima voor wat je krijgt maar het merk leunt mij te zwaar op hommages.
1x Steinhart Ocean One gehad.
Kwalitatief heel goed horloge maar er is zoveel meer te koop, met wel een origineel design, voor die prijs.
Welkom, dit forum bestaat uit Steinhart liefhebbers, Steinhart haters, en de rest zit ertussenin.
Veel plezier hier.
Steinhart maakt zeer goede kwaliteit horloges voor de prijs die je er voor betaalt.
Niets mis mee om een Steinhart te dragen.
Niets
Ik ga er binnenkort een kopen.
Rolex is gewoon overpriced
En wat mij opvalt; zeer weinig tweedehands aanbod. De mensen houden ze dus graag. Dat zegt genoeg.
Leuk jullie reacties te lezen… en inderdaad wellicht meeliften op het succes van gerenommeerde merken maar toch een eigen identiteit naar mijn mening en goede prijs/kwaliteit verhouding
op Uhrforum staan er regelmatig mooie te koop
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor maar er staan toch echt regelmatig Steinharts te koop op o.a. watchuseek…
Daar kijk ik nooit.
Hier wordt je doodgegooid met vanalles, maar een Steinhart zit er niet vaak bij. En staat ie te koop? Vaak binnen een dag weg…
Dan kun je ook geen uitspraak doen over het 2e hands aanbod, toch? Watchuseek is als platform vele malen groter dan dit forum.
Nogmaals maakt mij niet uit, mijn Steinharts waren inderdaad zo verkocht
Ik doe een uitspraak over het tweedehands aanbod hier in Nederland… Id WatchuSeek NL? Ik kijk ook niet op het uhrforum etc. Ik koop gewoon graag in Nederland. Hoogstwaarschijnlijk word je daar helemaal platgegooid met Seiko / Rolex Etc.
Op FB & hier komen ze vrijwel nooit voorbij. Is gewoon een feit & ik vind het treffend.
De wereld is groter dan Nederland alleen
Ik ga er verder maar niet op in.
Mag ik eerlijk zijn?
Ja dat mag.
De Triton is een eigen model van Steinhart en een echte toolwatch waarmee
men tot een kilometer onder het wateroppervlak kan vertoeven.
De Ocean One Green ( Kermit… ) in 42mm wil ik wel eens proberen als beater maar IK heb hem hier nog nooit gezien in het ‘blauwe’ gedeelte ;(