steinhart

Ik loop met het idee om een steinhart black ocean horloge te kopen, alleen een metalen band is niet mijn ding.
Ik wil Gunter Steinhart mailen of het niet zonder kan maar zie geen mail adres op zijn site.
Weet iemand het mailadres van steinhart?

Shivani

info@steinhartwatches.de

Bedankt!

En anders via de Nederlandse importeur, Maurice (forumnaam Zoltar): www.aramar.nl.

Eric

Eric bedankt, Trouwens, ben nog steeds heel tevreden met de Longines Hydroconquest!

Robert

Hi Robert!

Dat je die nog hebt, dan MOET ie wel goed bevallen! Service bij Steinhart staat hoog aangeschreven, volgens mij moet het geen enkel probleem zijn om de Ocean Black met een andere band te leveren. Anders bestel je er gewoon eentje bij…

Fijn weekend,

Eric

Tja Eric,

M’n vriendin heeft het horloge een keer ongelofelijk hard laten vallen,kapot dus en eigen schuld.
Het horloge is terug gegaan naar longines.
Daar hebben ze hem gemaakt, ook hebben ze hem gelijk een (grote) servicebeurt gegeven, tevens zijn de wijzerplaat, alle 6 de wijzers en de inlays vervangen. Daarnaast hebben ze ook een reis etui speciaal voor mij gemaakt zodat het horloge in de toekomst dit soort klappen kan hebben.

De kosten van dit alles…nul euro

Alleen van de service wordt ik al blij.

Toch heb ik mij voorgenomen zuinig op dit klokje te zijn,vandaar dus voor het klussen een (goedkopere) Steinhart