Zag net deze nieuwe Steinhart Triton 30ATM Anniversary Edition voorbij komen op het net, ik vind hem heel mooi.
ziet er mooi uit, alleen heb ik altijd net als bij deze dat ik hem real live of in een filmpje wil zien, foto,s geven altijd een ander beeld imo.
Ik ook:)
Ik vind hem er ook erg goed uit zien. En wel grappig natuurlijk dat er opeens geen ETA meer in zit…
Wat zit er nu in dan? Die selicia (of zoiets, kan ff niet op de naam komen)
jantje.vlaam Schreef:
Wat zit er nu in dan? Die selicia (of zoiets, kan
ff niet op de naam komen)
ff googlen:
Self-winding movement Soprod A10, 25 Jewels
Ja, zie het stuk net op Facebook staan. (Eerst HF, dan Facebook checken)
ziet er goed uit!
Ik wil hem wel maaaaaaarrrrr hoelang is de levertijdB)-
Hennie Schreef:
Ik wil hem wel maaaaaaarrrrr hoelang is de
levertijdB)-
En hoe lang is de band?
Voor mij te kort krijgen we dat weer…:S
Ik vraag mij bij dit model altijd af wat de lug afstand is… Heb niet zulke brede polsen
Kreeg net een mailtje van Steinhart voor deze Triton…ik dacht lekker die wil ik maar ja hoor hij is al uitverkocht…:X Waarom sturen ze mij dan die mail…wordt daar niet goed van bah:?
Mooi, maar wel erg prijzig. Voor wat erin zit vind ik het prijsverschil van 400 euro niet gerechtvaardigd, toch?
Hennie Schreef:
Kreeg net een mailtje van Steinhart voor deze
Triton…ik dacht lekker die wil ik maar ja hoor
hij is al uitverkocht…:X Waarom sturen ze mij
dan die mail…wordt daar niet goed van bah:?
dat is wel vaker zo met die leuke limited modellen. de limited bronzen chrono was ook in n mum v tijd uitverkocht.
Marco V Schreef:
Mooi, maar wel erg prijzig. Voor wat erin zit vind
ik het prijsverschil van 400 euro niet
gerechtvaardigd, toch?
is toch wel vaker n kenmerk v limiteds uit n productie serie. enerzijds is t duurder om er 111 v te maken wijzers, wijzerplaten, kasten, etc. anderzijds doen ze nog wat extra’s als n mooier gedecoreerd uurwerkje, seethrough schroefdeksel, extra bandje MET bronzen vouwsluiting, veel mooier doosje.
en tja, wellicht is de winstmarge nog iets hoger door de exclusiviteit.