Stel dat ik….

Zal hier op de bank, naast een 20 jaar jongere blondine, grondig verbouwd :sweat_smile: wat te zoeken en te kijken naar verschillende opties.

Deze begint mij ook wel te bekoren:

Dan zie ik liever de 2-liner no-date.

1 like

Enkele jaren wachten dan tot dat verandert. Dan de 10000 met interest in een geelgouden tank pompen.

1 like

Heb je daar een afbeelding van?

Zeker niet. En ik ben blij dat jij het netjes zegt want ik had een reactie in gedachte die zomaar tot een schorsing had kunnen leiden.

3 likes

Jawel

3 likes

Is toch geweldig dat iedereen hier klaarstaat om die beste kerel zijn niet bestaande geld aan Zwitserse multinationals/oligarchen te laten schenken.

Dit soort filantropisch gedachtengoed is van tweede kamer achtige proporties.

3 likes

Hé weer iemand met een glazen bol

Hier op bracelet, zoals het hoort

2 likes

Die is wel erg mooi :star_struck:

Nee hoor. Dan zou het andermans geld zijn.

Laat iedereen nu maar rustig zelf beslissen wat die met zijn/haar centen doet. Al is het inwisselen in briefjes van 500 euro, er lijntjes bakpoeder mee van de blote kont van een half dozijn net-18-jaar-geworden strippers te snuiven, en ze daarna als WCpapier gebruiken. Maakt toch niemands zaak? :slight_smile:

Maar jezus, als je zó weinig weet wat je wil buiten “X euro stukslaan op iets waarvan ik hoogstens 2 over-vage termen kan verzinnen”, dan is het enige antwoord “ga eens een rondje doen van een dozijn horloge dealers en kijk waar je piemel bovengemiddeld op reageert”.

11 likes

Juist :+1:

Ik kreeg een notificatie

2 likes

@eriks1805 Zie dat je iets in IT recruitment doet, zijn je zoektochten daar ook zo duidelijk?

6 likes

:popcorn:

2 likes

Zeker :sunglasses:. Doe dat niet voor niets al meer dan 15 jaar

En ik weet gewoon nog niet wat ik precies wil. Vandaar mijn topic

Nou ja, je vraagt om tips en na tientallen serieuze tips komt de aap uit de mouw dat het horloge voornamelijk een investeringsobject gaat zijn. Op dit forum zijn de meeste mensen liefhebber, dus dat valt niet zo lekker.

Je bedoelt 2 weken vrij?

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.MRG-B5000HT-1/

Andere MR-G Hammertone modellen zitten in dezelfde prijsklasse.

Ik zei beide en niet voornamelijk als investering. Ik draag nu ook de Datejust.