Nou ik heb een lijstje gemaakt. Zijn er nog best wel veel dus moet nog goed alles bekijken. Wil voor mijzelf een top 3 maken.
Reverso Tribute Monoface Small Seconds Green
Grand Seiko Elegance Omiwatari 39mm
Zenith ELITE Classic
Cartier Santos medium
IWC Ingenieur Automatic 40mm Stainless Steel Green dial
JLC Master Ultra Thin Moon
Chopard L.U.C XPS 40mm Forest Green Dial
3 likes
R_B
1 september 2025 om 19:44
145
Hoop mooie spulletjes! Lekker rustig op je in laten werken en passen inderdaad voor je iets uitsluit of shortlist. Enjoy en we horen het wel wat de top 3 wordt
Wij ondertussen een spelletje wat zou jij nemen van deze lijst?
Ik ga voor Chopard uiteraard, alhoewel ik de Ingenieur met die nieuwe groene wijzerplaat ook wel erg fijn vind
1 like
Kad
1 september 2025 om 19:58
147
APMV:
Top 3
Daar slaag ik zelfs niet in. De meesten heb ik al gepast, stuk voor stuk toppers.
Er is maar 1 die me niets doet.
1 like
APMV
1 september 2025 om 20:08
148
Top 3 is makkelijk te maken, want
Grand Seiko Elegance Omiwatari 39mm - GS bekoort me niet, ondanks de prachtige wijzerplaat
Zenith ELITE Classic - minst spannende Zenith uit het huidige gamma
Cartier Santos medium - gepast en past en staat mooi, maar de Reverso vind ik mooier
IWC Ingenieur Automatic 40mm Stainless Steel Green dial - overpriced en niet mijn smaak
R_B
1 september 2025 om 21:07
149
APMV:
Top 3
Zal die van mij ook even uitbeelden voor de vorm:
5 likes
Oni
2 september 2025 om 06:05
150
JohnvdT:
Ik kreeg een notificatie
Zonder R8 telt het niet, dan ben je gewoon een oude snoeperd
1 like
Zo mijn top 3 samengesteld. Nu even kijken waar ik deze in het “echt” kan bekijken. Wel een lichte voorkeur voor een groene dial.
Chopard L.U.C XPS 40mm Forest Green Dial.
Reverso Tribute Monoface Small Seconds Green.
Jaeger-LeCoultre Master UltraThin Moon Q1368471.
R_B
4 september 2025 om 14:49
153
Ik denk dat ze die Chopard wel bij de boutique in de P.C. hebben. Gewoon via de site een afspraak boeken. Hoef je alleen nog maar even te checken of ze de JLC’s hebben liggen bij de buren van S+C
1 like
Zeg TS, is er al iets gekocht? Wat is de shortlist en waarom? Mijn popcorn raakt op.
Hij is die 10k aan het proberen bij elkaar te sparen denk ik…
1 like