Stel dat ik….

Nou ik heb een lijstje gemaakt. Zijn er nog best wel veel dus moet nog goed alles bekijken. Wil voor mijzelf een top 3 maken.

Reverso Tribute Monoface Small Seconds Green

Grand Seiko Elegance Omiwatari 39mm

Zenith ELITE Classic

Cartier Santos medium

IWC Ingenieur Automatic 40mm Stainless Steel Green dial

JLC Master Ultra Thin Moon

Chopard L.U.C XPS 40mm Forest Green Dial

3 likes

Zoveel mogelijk passen.

Hoop mooie spulletjes! Lekker rustig op je in laten werken en passen inderdaad voor je iets uitsluit of shortlist. Enjoy en we horen het wel wat de top 3 wordt :slight_smile:

Wij ondertussen een spelletje wat zou jij nemen van deze lijst?

Ik ga voor Chopard uiteraard, alhoewel ik de Ingenieur met die nieuwe groene wijzerplaat ook wel erg fijn vind :thinking:

1 like

Top 3

1 like

Daar slaag ik zelfs niet in. De meesten heb ik al gepast, stuk voor stuk toppers.
Er is maar 1 die me niets doet.

1 like

Top 3 is makkelijk te maken, want

Grand Seiko Elegance Omiwatari 39mm - GS bekoort me niet, ondanks de prachtige wijzerplaat

Zenith ELITE Classic - minst spannende Zenith uit het huidige gamma

Cartier Santos medium - gepast en past en staat mooi, maar de Reverso vind ik mooier

IWC Ingenieur Automatic 40mm Stainless Steel Green dial - overpriced en niet mijn smaak

Zal die van mij ook even uitbeelden voor de vorm:

5 likes

Zonder R8 telt het niet, dan ben je gewoon een oude snoeperd

1 like

Zo mijn top 3 samengesteld. Nu even kijken waar ik deze in het “echt” kan bekijken. Wel een lichte voorkeur voor een groene dial.

1. Chopard L.U.C XPS 40mm Forest Green Dial.
  2. Reverso Tribute Monoface Small Seconds Green.
  3. Jaeger-LeCoultre Master UltraThin Moon Q1368471.

Ik denk dat ze die Chopard wel bij de boutique in de P.C. hebben. Gewoon via de site een afspraak boeken. Hoef je alleen nog maar even te checken of ze de JLC’s hebben liggen bij de buren van S+C

1 like

Zeg TS, is er al iets gekocht? Wat is de shortlist en waarom? Mijn popcorn raakt op.

Hij is die 10k aan het proberen bij elkaar te sparen denk ik…

1 like

Zeker :crystal_ball:

1 like