Stel dat ik….

Breitling Premier. :+1:

Done.

1 like

Goedemorgen

Allemaal bedankt voor de vele suggesties. Super. Ik ga ze even bekijken

€10k stukslaan op horloges?

Heel. Veel. Microbrands.

1 like

Investeren of aflossen indien van toepassing.

Anders LUC chopard, dat is mooi en wordt over het hoofd gezien.

Dan kom je helaas 2k tekort voor de SLGB003 van Grand Seiko…

1 like

Ik kreeg een notificatie.

Geen foto want dan gaan mn vaste stalkers weer vlaggen. :joy::+1:t2:

Haal gewoon een pre loved Patek. Waarom tobben?

1 like

Het moet blijkbaar ook niet te hard afschrijven, dus dan is dat misschien toch niet de beste suggestie. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dan is 10k weer net te weinig. Zit je met een net te kleine elipse of een afgetrapte 34mm calatrava. Heb je ook niet het gevoel dat je echt wat moois hebt voor je 10k

Gewoon niet nieuw kopen. Als je iemand anders de eerste afschrijving laat pakken heb je heel veel horloge voor je geld. En als je dan zo handig bent om een gouden te kopen (witgoud in het geval van TS), dan ook prima waardevast :man_shrugging:

Neem deze :point_down: bijvoorbeeld. Met een beetje onderhandelen moet 'ie aardig kort op die 10k te krijgen zijn. Heel veel horloge voor 10k, en dat gaat het over een jaar of twee nog steeds zijn
https://www.chrono24.nl/chopard/luc-gmt--id40224185.htm

6 likes

Beste Erik, koop een glashutte original seventies.

Als je het nu nog niet weet: Doorsparen

3 likes

Een mooie cruise met je partner, als je die hebt. Is weer eens wat anders dan nóg een horloge erbij, en je kunt (een deel van) je collectie meenemen om er aan boord mee te pronken. Elke hut op een beetje behoorlijk cruiseschip heeft tegenwoordig een kluis, dus dat mag het probleem niet zijn…

2 likes

Hij heeft 2 horloges. Denk niet dat het erg is als hij een derde koopt. Het is tenslotte een horloge forum. En die cruise zal er ook nog wel vanaf kunnen.

5 likes

Ja bijzonder dat op een horlogeforum iemand aangeeft een horlogebudget te hebben van 10K, en vraagt om met hem mee te denken, er reacties zijn als op vakantie gaan, hypotheek aflossen, huis verbouwen etc. :grin:

6 likes

Een thuisbatterij en kunstgras in de tuin.

2 likes

Maakt krassen op Rolex sluitingen.

1 like

Niet zo erg als tegels.

3 likes

Er lopen dan ook een hoop reisbureau exploitanten, hypotheekadviseurs, aannemers etc. rond hier. Die hebben ook een horloge potje te vullen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geen HF jail time gekregen voor je super stoute topic gisteren zie ik? :grin:

Heeft TS al een shortlist weten op te stellen trouwens? Of een longlist… :man_shrugging:

3 likes

Nee hoor.
Prima conversatie met een van de mods, dat wel, maar laten we het erop houden dat het niet bedoeld was zoals hij ook kon worden opgevat.

1 like

Nog niet. Druk weekend. Ga er van de week verder mee.

1 like

We zijn benieuwd! :slightly_smiling_face: