(vlnr in doos: Rolex LV (Kikker), Omega Speedmaster Mark II, Rolex 5513 maxi dial, Omega Speedmaster cal 861 met opgelegd logo uit 1969, R.O.1 (op standaard), Chopard LUC Pro One, Omega Speedmaster cal 861 uit 1971 met “killerplaat”( alsdus Krabong) en matching wijzers.
De Rolex LV, ik was in 2005 in Amerika en een familielid aldaar (familie van mijn vrouw) had voor mij een optie op een LV genomen. Ik heb hem een dag gedragen en was blij dat ik dat had kunnen afspreken. Te hoog Lego gehalte imo. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het was niets voor mij.
de Chopard… ik ben vaak een liefhebber van lichte platen maar deze doet me vrij weinig. (kastvorm? Lume?Wijzervorm? ik weet niet, het is het allemaal net niet!)
Speedmasters, 5513 en LV heerlijk en gewoon houden… De RO daar heb je wat mee en mijn gevoel zegt at je die echt niet gaat lozen…
Bij Chopard denk ik eerder aan dresswatches,ik kan me er helemaal geen duikershorloge bij voorstellen.
Ik vind hem ook niet de stoere look hebben van een duiker.
Bij Chopard denk ik eerder aan dresswatches,ik kan
me er helemaal geen duikershorloge bij
voorstellen.
Ik vind hem ook niet de stoere look hebben van een
duiker.
Bij Chopard denk ik eerder aan dresswatches,ik
kan
me er helemaal geen duikershorloge bij
voorstellen.
Ik vind hem ook niet de stoere look hebben van
een
duiker.
Van de Speedy heb je er twee, dan zou ik die uit '71 weg doen. En anders de Mark II. Vind die kast vorm nogal lomp.
Maar hé, ze zijn allen top! En als het niet weg hoeft…
Ik vind de chopard helemaal niks, dus als het mijn collectie was zou ik die weg doen. Aangezien jij hem blijkbaar wel mooi vindt, zou ik de 71’ speedy weg doen, aangezien je die ‘dubbel’ hebt