…welke zou je dan kopen?
Hallo en groetjes uit Tokyo!
Ik zoek dus een nieuwe G Shock, liefst een ‘square’ model. Ik heb thuis een M5610 maar ik wil graag een tweede, JDM.
Welke zou voor jullie de ideale JDM G Shock zijn die je absoluut in Japan moet kopen in plaats van thuis op eBay?
Groetjes en dank!!
3 likes
Dit is de GW-S5600-1JF CARBON FIBER G-SHOCK
4 likes
Er is vast wel een of andere Japan only limited edition. Als je er toch bent, misschien een klein zoektochtje opzetten naar de wat meer obscure SARBs (SARB037 ed)?
3 likes
Ik zou vooral Ramen restaurants bezoeken en lekker eten!
P.s. veel plezier!
3 likes
Done and done aaaaaaand done. Wat een land!
2 likes
uberhaupt,…Japan gaaf, G shock gaaf. Leuk om in de winkel te kijken of ze JDM hebben, anders is elke aanwinst leuk als aandenken.
Je kunt ook gewoon mijn Gshock van dit forum overnemen.
2 likes
Ik ga volgend jaar naar de Olympische spelen en wil ook een nieuwe 5610 gaan scoren in Tokyo.
M’n vriendin heeft die van mij ingepikt namelijk…
Als je nog tips hebt qua winkels hoor ik het graag!
Op welk onderdeel doe je mee?
2 likes
hunk
1 juli 2019 om 10:29
11
Ik denk op het onderdeel: Schreeuwen en bier drinken
11 likes
Haha, ik verslikte mij bijna in mijn Almhof Spaanse sinaasappel.
5 likes
Biccamera, absoluut!! Die in Shinjuku en Ginza zijn gewéldig. Blijkbaar is er in Osaka nog een grotere maar da’s voor volgende week…
you brand who$re! in welke stoel zat je?
ff on topic, anything met een kek kleurtje! Mag geen plaatjes meer plaatsten maar de Kobe City Fire Department Rescue Team versie is übercool
2 likes
klongy
1 juli 2019 om 11:57
16
T Higashiosaka shop 310991 RY1073 with the box for exclusive use of the carved seal black black men rare rare collection screw back particularly commemorative 20th speed origin regression model digital quartz of the 20th anniversary of G-SHOCK
Of
1 like
Deze vandaag gepast… Nice. Effe contemplatie nu
Listed price 60,480 Yen Screw back, 20 ATM W.R. Case : Stainless Steel Strap : Rubber Shock resistant, Solar powered Atomic Timekeeping: Japan, USA, Germany, England & China Bluetooth mobile link connectivity World time: 300 cities Hourly time...
2 likes
Niet op je knieën morsen!
Oh sorry, dat zijn geen knieën.
2 likes
Zo, een van deze twee. Resin band, screwback, bluetooth, solar. Alleskunner! Maar welke kleur?
edit: ben op mobiel en die foto’s zien er erg vreemd uit… hmm… Soit, het kleurverschil is duidelijk
1 like