Stel je eigen horloge samen

Al googlend kwam ik op deze site
www.few.se

Kun je je eigen horloge samen stellen,
wijzerplaat.wijzers enz. in verschillende kleuren

Inderdaad, leuke site.

Leuke site. Ik kwam uit op 279 euro. Hou ik het toch liever bij een Seiko Diver. Hou ik nog een paar centen over ook. :stuck_out_tongue:

Leuke site idd, maar ik kom met mijn wensen op ruim 400 Eu uit. Voor een automaat met leren band (zonder chronograaf). Voor een klokje met een Miyota kaliber vind ik dat toch nog een slok geld.

Max Kool Schreef:

Leuke site idd, maar ik kom met mijn wensen op
ruim 400 Eu uit. Voor een automaat met leren band
(zonder chronograaf). Voor een klokje met een
Miyota kaliber vind ik dat toch nog een slok geld.

miyota automaten ! ik ben er gek op ( heb veel japanse automaten, zowel seiko en miyota en heb tevens veel zwitserse automaten, maakt mij niet zo heel veel uit. )

Heb oa een paar ouden miyota’s die perfect lopen zonder service, en een paar zwitserse die de service al gehad hebben…)

maar idd, je moet er niet teveel voor betalen.

Ik ben ook Miyota-gek, maar (muv van een Autozilla) kun je klokjes met een Miyota uurwerkje voor veel minder krijgen.

Momenteel een titanium duiker onderweg die weliswaar minder indivueel is (alhoewel, er komt een ander bandje aan, bezel wordt geblast), maar wel een heel stuk minder kost.

Maar blijft een leuk idee om zelf zo je horloge samen te stellen. Doet me denken aan Nike ID.com
http://www.nikeid.com
.

Ik heb wel betere en mooiere sites gezien, ben alleen die links kwijt. Ik weet dat er een Amerikaanse site was en natuurlijk die bekende Duitse… Misschien heeft iemand nog een lijstje?