Stel je hebt 7.500-12.500 voor iets moois maar met een twist...

Er staat een aardige quattro te koop in Belgie, met het 1.98 uurwerk. Die heeft een mooier formaat. 36mm is wel klein ja.

2 likes

Die vind ik veel mooier. Die combinatie van rose en zwart is schitterend. Staat al een tijdje te koop bij deze verkoper dus wellicht is er nog wat te halen.

Weten inderdaad niet wat ze in handen hebben.

Ik heb direct gebeld om er nog tussen te komen, ze wachten op betaling en hebben een wachtlijst voor als dat niet doorgaat, dame vroeg aan mij waarom er zoveel interesse was voor dit horloge want dat begreep ze niet.

Iemand heeft héél, héél erg veel geluk. Zal alleen maar verder stijgen in prijs model.

Bedenk ook even hoeveel zij er zelf voor hebben betaald, gegeven dat hij voor deze prijs weggaat.

Ik post nog eens een ‘geheimtip’… :slight_smile:

1 like

Haha omdat je aangaf dat je niet weet of je hem zou hebben gekocht, had ik het over de 200+ mensen die het horloge bekeken hebben in de laatste 48 uur.

Gs natuurlijk

Yep, dat was mijn ervaring na 1 week dragen ook.

1 like

Net zoals Tesla tot een jaartje geleden?

Dat is een aandeel, dit is een horloge, die tevens niet meer gemaakt wordt. Én nooit meer gemaakt zou kunnen worden voor die prijs. Het is Chopard op zijn absolute best als je het mij vraagt.

Samen met Daniel Roth, hogerop Phillipe Dufour et cetera is de deur nu naar mijn verwachting blijvend gesloten om dergelijke verfijnde neo-vintage stukken te kopen. Marginale dalingen daar gelaten.

We zullen zien, hoop overigens ten zeerste dat jij gelijk hebt.

1 like

De twist is?

welke referentie is dit?

Meui ding hoor :grinning:

2 likes

Die GS ook! Ik denk er nog wel eens aan, maar ik vond hem toen toch te klein. Achteraf denk ik had ik het misschien toch moeten doen. Maar ja. En de Chopard ziet er goed uit!