Dat is voor mij niet zo moeilijk; ik doe eigenlijk al niet anders; Tissot dus.
Oude foto trouwens, er is intussen al wel weer het nodige bij gekomen. Maar weer eens een nieuwe foto maken.
Dat is voor mij niet zo moeilijk; ik doe eigenlijk al niet anders; Tissot dus.
Oude foto trouwens, er is intussen al wel weer het nodige bij gekomen. Maar weer eens een nieuwe foto maken.
Tissot. Over het algemeen betaalbaar nieuw, en tegenwoordig ook met vooruitstrevende ETA techniek, en vintage ook mooie modellen.
Ha! Zie boven ^ en onder.
Precies dat; veel van de modellen spreken mij aan, zowel vintage als modern, en het past prijstechnisch ook bij wat ik aan de hobby wens uit te geven.
Maar even serieus: Tissot. En dan alles zonder 1853 erop. Lees vintage. Ik raak nooit , maar dan ook nooit uitgekeken op een PR 516 GL
Patek Philippe: de Calatrava 5196 is voor mij het mooiste horloge ooit.
Omega.
Longines als close second.
Rolex of Longines. Ik twijfel.
Omega
Ik denk dat het voor mij wel zou vallen. Ik heb nu drie horloges die ik nog echt draag (een Glashutte Original en 2 Omegas) en meer heb ik echt niet nodig. Als er dus nog wat gebeurt, is het een upgrade
Tissot of Omega. Ik ga er nog eens wat beter over nadenken…
Ik durf nog wel verder te gaan: als ik maar 1 horloge zou mogen hebben, dan graag deze:
(plaatje gejat van @The_President)
Daar hoef ik niet lang over na te denken. HAMILTON en dan alles van voor 1970.
Nomos!
Stowa, betaalbaar, kwaliteit en een fijn bedrijf.
Hmmmm, ik twijfel tussen 3:
Overall: Stowa denk ik dat wint
Het liefste had ik A Lange und Söhne of Patek Philippe gezegd. Echter, Bruin kan dit niet trekken. Met wat energie, geduld, tijd en volharding, zou Rolex het beste alternatief zijn.
Dat is een lastige. Ben gek op mn Omega maar ik kies toch voor Oris