Wauw, die Ventura!!
Je bent mij net voor, maar er waren toen zelfs ook al elektrische fietsen welke in 1897 uitkwamen. De elektrische auto werd in de ban gedaan, olie leverde meer op. Maar die fietsen daar hadden ze mee door kunnen gaan, maar ook dat wilde men niet. Anders waren wij allemaal opgegroeid met een elektrische fiets .
Maar goed, het gaat over een auto. Een Corvette lijkt mij echt wel gaaf, maar mag het ook over een horloge gaan die bij een motor past? Dan is die Top Time Deus wel 1 die daarbij past, trouwens zou ook niet misstaan in een race auto
Mooi horloge, maar ik zoek een tijdscorrecte
Een Heuer Camaro? Dan blijft het nog een beetje binnen Chevrolet…
De horloges die je voorstelt -op de croton na- zie ik eerder terug bij een golfkarretje
Oei, geen idee of dat telt bij deze…
Je kan ook eens de re-edition proberen. De CS3111 is, naar mijn mening, een van de beste re-editions ooit. De 36 mm is echt top! Deze is samen met de CS3110, CS3112, CS3113 in de jaren 90 in het staal uitgebracht. Nog enigszins voor een zacht prijsje op te pikken. Wij hebben een CS3111 in de familie en ik kan hem alleen maar aanbevelen
Ben maar een leek hoor, maar voldoen deze aan tijdscorrecte horloges?
Zo niet, mag je ze gewoon verwijderen hoor, geen probleem
Heel mooi
Dit:
https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/116926/casio-collection-zwart-wpl-mw-240-1evef?utm_source=google-surfaces&utm_medium=organic&kb=ga_shp_6461099721_76212787894&gclid=Cj0KCQjw_4-SBhCgARIsAAlegrX1_vnkM4oXN-K4iQpKiEGFB9wjRsUQ-miZ5MJ2hbNlEAEBLHPIcBIaAvE9EALw_wcB
De rest van het horlogebudget gaat met die auto immers op aan brandstof en reparaties.
Ik verwacht dat het horloge net zo duurzaam is als de auto
Yep, mijn oude
Deze heb ik even gemist. Dan zou ik het origineel eens bekijken.
Op http://www.onthedash.com/ vindt je alle benodigde info!
Simpel, bij een corvette hoor je natuurlijk een
Om de pols te hebben, playerz play hard.
Als het wat meer stijlvol moet zijn
Als er toch iets van een max budget is dan kan dit ook
Conclusie: het moet gewoon compleet goud zijn, lekker de borsthaar laten wapperen en iedereen verblinden met een goude vintage klatser
Grail.
Volgens mij is de Camaro geïntroduceerd in 1968, helaas een beetje te laat dus.
Wel erg gaaf!
Deze first execution Heuer Autavia is uit 1962, maar dat gaat je een nier kosten als er al 1 te vinden is.