Stel je voor: Eric-J

Ik ben Eric-Jan, qua leeftijd met pensioen maar ik werk nog steeds door. Afgestudeerd in Nijmegen en daarna jaren in het buitenland gewoond en gewerkt. Al vele jaren heb ik interesse in horloges waardoor ik vroeger op DZVL etc. heb rondgehangen. Indertijd ben ik daarmee gestopt omdat ik merkte dat de rabbit hole oneindig diep is. Als jochie sloopte ik wekkers die ik natuurlijk nooit meer in elkaar kreeg. Nadat ik cursussen klokken maken en horloge reparatie heb gedaan bij Hans Beelaerts van Belle Heure is mijn horloge-ervaring aan het verschuiven van design/image gevoeligheid naar de meer technische kant. Het rabbit hole probleem blijkt te dempen door meer horloge verzameldozen aan te schaffen. Voorlopig hou ik me bezig met het hobbymatig prutsen aan oude horloges en klokken. Mijn verzameling bestaat uit een combinatie van goedkope G-shock en dergelijke naar de betere Zwiterse modellen. Dit forum blijkt overigens enorm verslavend te zijn, ik had er nooit aan moeten beginnen…

55 likes

Klinkt goed!!

We zien graag foto’s :laughing:

Welkom!!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :four_leaf_clover::fire:

1 like

:joy: Te laat en welkom :partying_face:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom Eric!!

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Hey, E.J.! Dat zijn ook mijn initialen! :grin:
Welkom op HF! Enne, het is al gezegd, maar graag…

God's New Camera: Hasselblad X2D 100C | by Adam Welch | Medium

1 like

Welkom. Veel plezier hier

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom Eric-Jan emot-tiphat

1 like

Welkom Eric-Jan! Er is geen weg meer terug…

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

welkom

1 like

En zo leeft DZVL door…. Welkom!

1 like

Welkom op HF Eric-Jan. Geniet van je persoonlijke horloge reis, nu jij je hier hebt aangemeld is er geen weg meer terug :wink:

1 like

Tis goed dat je het zegt, praat erover maar geef je er ook vooral aan over :+1:t2: Welkom !!

1 like

Welkom!

1 like