Stel je voor: Paasei

Goedemiddag,

Eventjes voorstellen: Mijn naam is René en op dit forum “bekend” als ‘Paasei’.

Begin 2025 begonnen aan een mooie nieuwe baan. Mede door een collega en mijn broer in een rap tempo mijzelf aan het verdiepen in horloges. Ik heb ze altijd al mooi gevonden, maar veel meer dan dat zat er voor die tijd niet zo in. Alhoewel ik in 2024 mijn eerste kocht: Moonswatch Saturn en flink heb doorgebladerd in een jaarlijks horlogeblad er niet veel meer mee gedaan.

Uiteindelijk, om ook een beetje mijn recente succes te vieren, mij goed gaan oriënteren op de wat luxere horloges. Na lang zoeken en praten uitgekomen bij eerste echte aanwinst: Een Nomos Tangente handopwinder.
Het eerste jaar is goed verlopen en door een mooie bonus, heb ik mijzelf nog eens kunnen trakteren met een tweede Nomos: Een gelimiteerde Club Neomatik World Timer (automaat).

Buiten horloges ben ik vooral een lezer over mytholgieën en geschiedenis, speel ik gitaar en ben ik graag buiten voor goede wandelingen.

Ik hoop op een mooi en langduring verblijf hier op het forum.

80 likes

Welkom hier bij HF !

1 like

1 like

Welkom! NOMOS is een prima start voor deze hobby!

1 like

Welkom op HF René. Jouw worldtimer van Nomos is :ok_hand:

Ik ben er ook erg blij mee. Zo zie je hem op de site en loop je door de stad en verrek… Er ligt er gewoon in. Dat kon ik toch niet laten liggen. Binnenkort een blauw leren bandje erbij die de buitenste ring (met de tijdzones van steden) mooi eruit lat komen.

1 like

Welkom op het forum :+1:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

1 like

Welkom op Horlogeforum Paasei! Je bent er wel vroeg bij! Kerstbal of Oliebol was misschien meer gepast geweest. :wink:

2 likes

@Mr. T,

“Vanuit een eeuwig perspectief is onze tijd op aarde zo kortstondig als een Britse zomer, zou je kunnen zeggen.”

@Mr.T , Marcel. :wink::sunglasses::+1:

1 like

Welkom, en nu al een goed begin met Nomos :ok_hand:t3:

Hi Frits, help mij eens op weg? gr. Marcel

1 like

Willkommen Osterei, wat een mooie Nomos(sen). :sunglasses::+1::partying_face::cake:

Jouw Griekse onderschrift heb ik even ‘vrij vertaald’, hahha. :smiley::+1:

1 like

Volgens mij ben je de eerste die dat gedaan heeft… :wink:

Maargoed, Paasei stelt zich voor met heel mooie Nomos klokjes, en ik wil zijn topic niet kapen of vervuilen

1 like

Mee eens, +1. :+1:

Toffe nomos :ok_hand: