Stel je voor

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom! Wat mij betreft ook geen verplichting, maar toch wel netjes om voor te stellen. Succes met de zoektocht. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Groet,
Thijs

1 like

Welkom! Top dat je je voorsteldšŸ‘šŸ»
Is de Sinn 556 misschien een idee!?

2 likes

Welkom op het forum, misschien heeft Oris wel iets moois voor je. Veel plezier hier!

2 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Dank. Dat is geen lelijk horloge. Maar vind ik wat te simpel ogen. Mooier vind ik het wanneer de indices op de wijzerplaat zitten geplakt i.p.v. ā€œop de plaat geprintā€. De versie met alleen indices heeft in dit geval een volwassenere uitstraling. Waardeer het meedenken!

1 like

tenor

…en veel plezier hier.

Als het een soort van pre-erfenis/gedenkwaardig horloge moet zijn. m.a.w. eentje die voor langere tijd blijft (en velen op dit forum denken dat ā€˜langere tijd’ ongeveer 3 weken is, inclusief ondergetekende) lijkt het me goed dat je een lijstje maakt met parameter die overeenstemmen met jouw voorkeuren (kleur, dresser, duiker, chrono, omvang, prijs, etc). Dan komen de ideeĆ«n pas echt los op dit forum.

Succes Ruud. Er is bijna niets leukers en verwarrender dan de zoektocht naar een nieuwe aanschaf. Overweeg ook ā€˜gebruikt’ te kopen, wordt de keus en dus de verwarring nog groter :wink:

1 like

Welkom en succes met de zoektocht Ruud. Het is al gezegd, neem de tijd, denk na over wat je zoekt in een horloge en pas zo veel mogelijk. Plaatjes alleen zeggen niet zo veel. Alleen door te passen (of te proberen en weer te verkopen) kom je er achter wat het beste bij je past.

1 like

Welkom Ruud :+1:

Meteen met een prachtige binnenkomer :wink:

1 like

Bedankt voor de tips. Ik ben al even aan het speuren en makkelijker is het er inderdaad niet op geworden. Wat een keus! Mocht ik een mooi beknopt lijstje hebben, dan gooien we die in de groep

1 like