Stel je voor

Beste forumleden,

Al enkele weekjes vanalles aan het lezen op dit forum. Mede dankzij een topic over het verplicht stellen van een voorstelronde en nu de hachee toch aan het pruttelen is, dan toch wat tijd om hallo te zeggen.
Ik ben Ruud (36) en heb vanaf jong eigenlijk altijd horloges gedragen. Waar ze allemaal zijn gebleven, ik durf het niet te zeggen. Gelukkig waren het niet de duurste.
Sinds een jaartje ben ik mijn “gouden” Seiko Arctura kinetic ook kwijt. Wat een geweldig ding was dat. Die kon nog een half jaartje in de kast worden gelegd en dan liep ie nog steeds.
Ik ben dit forum tegengekomen, naar mijn zoektocht naar een nieuw horloge. Moeders wil graag nog iets met een warme hand geven en ik zoek daarbij een passend horloge, die nog enkele jaartjes mee moet gaan en niet snel gaat vervelen.
Voor degene die van fotootjes houden; deze draag ik nu

24 likes

Welkom! :+1:t2:

1 like

Welkom ook! Maar nogmaals er is geen enkele verplichting ongeacht wat onze grote roerganger @jeroenderee vindt/zegt :wink:

Oh god, hij is al aan het typen, moet snel zijn nu :joy:

5 likes

Nog eens goed het topic doorlezen…dan zie je dat dit helemaal niet door mij geroepen is :joy::joy:

Ik moest wel lachen toen ik klaar was met typen, hahahaha

4 likes

Je hebt voledig gelijk, weet ik ook maar moest iemand beschuldigen om mijn punt te maken dus dan maar de TS hahaha

2 likes

Voelt ook niet als verplichting. Maar uiteindelijk ook maar een kleine moeite. Ben geen voorstander om het te verplichten. Maar aangezien ik toch vaker het forum bezoek als gedacht, is het net zo netjes. Heb inmiddels al veel geleerd en daar ook dankbaar voor. Gaat alleen geld kosten ben ik bang :see_no_evil:.

Ach ja, ben ik ook eens een TS :wink:

4 likes

Welkom! Waar ben je naar opzoek? Wat vind je tof? :grin:

1 like

Welkom!

Misschien idee om het ehbo lijstje in de faq es door te nemen? Dan kunnen we wat gerichter helpen zoeken.
Ik vermoed gezien je verleden dat we budget beter niet op kapitalen kunnen zetten :wink:

1 like

Van harte, welkom!!! :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom bij dit gemoedelijke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom!
Veel plezier hier! :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier🤗

1 like

Welkom hier! En ondanks geen verplichting waardeer ik dat u zich voorstelt!

1 like

Welkom hier en veel plezier.
Ik zag, dat Tissot62 jou ook een warme hand(druk) geeft.

1 like

Van harte welkom, en eet smakelijk!

1 like

Welkom, veel lees en deel plezier

1 like

Welkom op HF!

1 like

Dank je. Waar ik naar op zoek ben is een betrouwbaar horloge. Tijdloos, aangezien het (hopelijk duurt het nog jaren) een beetje aandenken zal zijn aan mn moeder. Niet sentimenteel bedoeld, maar moet wel een blijvertje zijn.
Een horloge dat ook op latere leeftijd nog “iets” heeft.
Geen druk horloge.
Automaat, maar mss een handopwinder in dit geval ook mooi is. Is het slecht om deze af en toe weg te leggen?
Ik dacht zelf aan een Meistersinger. Maar heb steeds meer het idee dat ze het sneller begeven.
Maar goed, ik ben me nog steeds aan het oriënteren.

1 like

Duurde even, maar snap ‘m. Nice!

1 like