Stel.... je vrouw heeft een zuinige bui

Ballast trafalgar. Zwitserse kwarts en saffier voor een prijsje.

Scurfa duikertje :+1:
http://www.scurfawatches.com/images/Scurfa_Web/nato/picture8.jpg

2 likes

Iets in de G-Shock/pro-trek hoek denk ik.

Dan mag ze kiezen tussen een Sea-Gull 1963 reissue, een Rodina “no name” Bauhaus, en een Seiko SNZH57:

6 likes

Deze, de Pro-Lex Comex 1000gauss Double-Red Big Crown

4 likes

De mijne heeft geen andere buien dan zuinig , dus het budget zal wel onder de € 100 komen, dan word de keuze weer iets moeilijker.

1 like

Een vrouw met een zuinige bui? Die zou ik lekker voor zichzelf laten shoppen. Zo’n eigenschap is zeldzaam en zou ik zuinig op zijn.

1 like

Een kekke G-Shock, bijvoorbeeld deze GBA-400-4BER

Die Sea-gull zou het voor mij ook wel doen!

Leuke tegenhanger!
Mijn tip: geef haar een Fiatje 500, bijna belastingvrij :smile:

2 likes

Ik heb eigenlijk zo’n beetje alles wat ik zou willen wel in die prijsklasse. Nou ja, inderdaad misschien een Seiko SNZH of een G-Shock.
Als ik die nog niet zou hebben, een SKX007. Nieuwe (SRP) Monster gaat volgens mij net niet lukken onder de 200. Zou van mijn vriendin ook niet meer krijgen dan dat. Zij begrijpt überhaubt niet waarom je meer dan 200 Euro zou uitgeven voor een horloge. Vooral als je er al een stuk of twintig hebt. :smile: En ze heeft gelijk, natuurlijk. Voor 200 Euro koop je gewoon een kwalitatief goed horloge dat net zo nauwkeurig is als een van 10.000 Euro en ook gewoon dertig jaar meegaat. Maar ja, zo’n fancy merkje op de plaat smoelt zo lekker, he!? :wink:

3 likes

Hmm, ik wil nog wel een Orient Mako:

Een mooie duiker met automaat; wat wil je eigenlijk nog meer. :smile:

1 like

Ik zou haar denk ik een link sturen naar de site van Monsterwatches
En een paar subtiele hints geven mbt mijn voorkeur

Inderdaad een hele goede keuze.

Ik zou het wel weten…

Misschien één der familieleden vd skx007: skxa35, skxa55 of skx399. Anders Vratislavia als leuk microbrand alternatief. Foto’s:




2 likes

De Seiko snzh53. Good enough for the job.

2 likes

Ik zou op dit moment voor de Vertigo gaan… Maar ik ben pas eind December jarig en weinig geduld… gok dat ik als het zo ver is deze al heb en wat anders noem :wink:

1 like
1 like

Eeehm, moet je daar met je vrouw met zuinige bui uit eten gaan om haar te overtuigen het budget op te krikken?