Stel me even voor

Hallo allemaal, Rafieq hier, hou van sneakers, auto,s en ook steeds meer van horloges. Heb nog een erg magere *collectie, maar goed we zijn allemaal ergens mee begonnen. Zie mijn collectie. Hoop dat de foto’s normaal uploaden want doe het vanaf telefoon.

Mijn eerste echte horloge, 30 jaar geleden van me vader gekregen in Brazilië. Seculus

Mijn tweede op mijn 19de gekocht in Brazilië. Technos

Mijn 3de, niet helemaal mijn smaak maar van een vriend gekregen die overleden is. Diesel

Mijn 4de, tja hou ook van gadgets dus smartwatch. Paar jaar geleden gekocht. Huawei Watch GT 2 Pro.

Mijn 5de, paar maanden geleden gekocht, RM kan ik niet betalen dus dan maar dit, vind hem geweldig mooi. Ralph Christian

En dan sinds vandaag binnen, nummer 6 & 7 tegelijk gekocht via Catawiki uit Japan, beide nieuw en waarschijnlijk teveel betaald achteraf bekeken. Verzendkosten €45 & import kosten €32. Hopelijk zijn ze echt :grimacing:

Zou zeggen geef je oordeel, heb ik gewoon horloges of ben ik al besmet met het virus en is dit al een collectie.

Groeten

59 likes

Welkom. Leuke collectie. Veel plezier hier.

Welkom hier! Op dit forum zit heul veul liefde en kennis, waar menig nieuwkomer van weet te profiteren. Dat gaat je echt helpen in de verdere opbouw van een mooie collectie.

1 like

Mooi! Tuurlijk is dit een mooie collectie! Alleen…heb je nou twee dezelfde Seiko’s gekocht of hebben we er nog één tegoed van je?

3 likes

Welkom :grin:

cfe4b665bda797c1f142a1a185da41ab6fcea754

Welkom!

Oooh wauw, geweldig dat ik dezelfde foto aan klik. Heb 2 bijna dezelfde Seiko’s gekocht.

Nummer 7

13 likes

Heel anders, toch!

Welkom bij de club Rafieq.

Welkom!

welkom. have fun

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tnx allemaal

Ja de twee Seiko’s zijn wel iets anders ja. Was niet bekend met Catawiki en had op beide geboden, toen had ik die gele als eerste, maar die tweede vond ik eigenlijk mooier en na een extra bod ook van mij.
Moet nog even zoeken of er een topic is over ervaringen met Catawiki en horloges uit Japan.

1 like

Welkom!!!

Welkom bij de club, mooie collectie :ok_hand:

Welkom! :partying_face:

Dat dus :joy: :+1: Vooral doorgaan en doe je onderzoek voordat je op veilingsites koopt.

1 like

Welkom hier.

Welkom Rafieq, leuke collectie al. Veel plezier op je persoonlijke horlogereis