Hallo allemaal, Rafieq hier, hou van sneakers, auto,s en ook steeds meer van horloges. Heb nog een erg magere *collectie, maar goed we zijn allemaal ergens mee begonnen. Zie mijn collectie. Hoop dat de foto’s normaal uploaden want doe het vanaf telefoon.
Mijn eerste echte horloge, 30 jaar geleden van me vader gekregen in Brazilië. Seculus
En dan sinds vandaag binnen, nummer 6 & 7 tegelijk gekocht via Catawiki uit Japan, beide nieuw en waarschijnlijk teveel betaald achteraf bekeken. Verzendkosten €45 & import kosten €32. Hopelijk zijn ze echt
Welkom hier! Op dit forum zit heul veul liefde en kennis, waar menig nieuwkomer van weet te profiteren. Dat gaat je echt helpen in de verdere opbouw van een mooie collectie.
Ja de twee Seiko’s zijn wel iets anders ja. Was niet bekend met Catawiki en had op beide geboden, toen had ik die gele als eerste, maar die tweede vond ik eigenlijk mooier en na een extra bod ook van mij.
Moet nog even zoeken of er een topic is over ervaringen met Catawiki en horloges uit Japan.