Stel TW Steel CEO Jordy Cobelens een vraag en win!

TW Steel benaderde mij of er interesse was in een interview met TW Steel-baas Jordy Cobelens voor Horloge.info? Zeker, een leuk idee! Maar ik had nog een ander idee: laat de vragen stellen door de leden van Horlogeforum.nl!? Dat vond men bij TW Steel ook een leuk idee en wilde deze “prijsvraag” gelijk graag luister bijzetten door de steller van de beste vraag te belonen met een TW673, een model uit de Renault F1 Team-collectie!

[center]

[/center]

Niet voor niets dit model, want volgende maand is TW Steel één jaar sponsor van het Renault F1 Team. Zie voor meer info over dit horloge en de TW Steel Renault F1 Team-collectie http://www.horloge.info/nieuws/TW-Steel-lanceert-Renault-F1-Team-collectie/591

Dus het is aan u, leden van Horlogeforum.nl! Sinds de eerste dicussie over TW Steel (in september 2005!) hier op het forum, zijn er veel zeer uiteenlopende meningen over het merk geweest. Nu is er de mogelijkheid aan de baas van het merk, Jordy Cobelens, te vragen wat u altijd al had willen weten over TW Steel, sponsoring van de Formule 1, de groei van het bedrijf, de horloges, de … nou ja, ga zo maar door!

Hoe gaat het in z’n werk? U stuurt uw vraag (1 per lid, u moet lid van Horlogeforum.nl zijn voor 1 september 2010 om mee te mogen doen) per email (en dus niet per pb!) aan webmaster@horlogeforum.nl, voor 18 september 2010. De vragen zullen worden verzameld en aan TW Steel worden doorgegeven. Zij selecteren de 10 leukste/beste vragen en Jordy Cobelens zal deze beantwoorden. Jordy kiest ook de in zijn ogen beste of leukste vraag en degene die die had ingestuurd krijgt het horloge! De vragen en antwoorden zullen, in de vorm van een artikel, half oktober op http://www.horloge.info worden gepubliceerd, inzenden betekend ook dat u akkoord gaat met het gebruik van de vraag hiervoor.

Ik wil iedereen aanraden eerst even dit (iets gedateerde) verhaal over TW Steel te lezen, om je een goed beeld te kunnen vormen van hoe het is ontstaan en hoe het is gegeroeid: http://www.destatus.nl/vent/interviews/tw-steel.aspx Best wel een mooi verhaal! En oh ja, leden van het moderatoren-team mogen wel een vraag stellen, maar dingen niet mee naar het horloge…

Beste Hendrik, leuk initiatief is dit! Maar ik denk dat dit niet correct is:

u moet lid van Horlogeforum.nl zijn vanaf 1 september 2010 om mee te mogen doen

Hoezo niet?

Ik denk dat daar moet staan dat je lid moet zijn VOOR 1 september 2010.

Dat ik daar gewoon 5x overheen lees…? Dank je.

Vijf keer ergens overheen lezen ken ik. En graag gedaan.

Het weekend mag u nog vragen opsturen. En je hoeft geen fan te zijn van TW Steel, als je nieuwsgierig bent is het ook goed.

Ik zal het wel gemist hebben. Maar wat was de uitslag???

Als je via linkedin kijkt op de naam Jordy Cobelens dan krijg ik een koerier die bij New York pizza werkt. Haha.

Grappig

Ik word nu ook nieuwsgierig hoe dit is afgelopen.

jeronimo Schreef:

Als je via linkedin kijkt op de naam Jordy
Cobelens dan krijg ik een koerier die bij New York
pizza werkt. Haha.

Grappig

Voor sommige modellen heb je ook een pizzadoos nodig (qua diameter)! :slight_smile:

Gaaf bedacht Henrik!!

Is er al wat bekend?

Heeft iemand al wat voorbij zien komen?

Daar sta je dan met je vraag op horloge.info. Hahaha

http://www.horloge.info/artikel/5-jaar-TW-Steel-10-vragen-aan-CEO-Jordy-Cobelens/171

me to, love that:D

Ik heb een lijst met al jullie vragen doorgestuurd, Jordy heeft er een aantal gekozen en beantwoord. De vraag van Arrie vond hij het prettigste om te beantwoorden omdat hij daardoor iets kon uitleggen wat hij graag wilde uitleggen. Dus een erg goede vraag!

Arrie is natuurlijk al op dehoogte gesteld (misschien heeeft hij het horloge zelfs al - het komt van TW Steel zelf?). Ik vond het ook apart om te zien dat er een vraag van Ajan bij zat, dan zie je maar weer hoe vreemd het leven kan zijn.

Maar goed, ik vind het erg leuk dat TW Steel op deze manier wilde meewerken en ik vond zelf dat Jordy duidelijk heeft gemaakt hoe hij zijn eigen merk ziet. Je moet het niet mooier maken dan het is en daarmee zijn er imho een paar duidelijke voorordelen tegen het merk weggenomen.

Arrie gefeliciteerd.

Geweldig dat ik uitverkoren ben, had dit niet verwacht, zeker niet nu ik de vragen van de andere forumleden heb gezien.
Horloge heb ik nog niet binnen, maar zodra het om m’n pols zit zal ik wat plaatjes maken.
TW Steel en uiteraard ook Henrik en het forum, bedankt!

groets,
rombo
arrie rombout

Ik wil je van harte feliciteren.

leuke actie en Arrie natuurlijk van harte gefeliciteerd (tu)