Zou je het doen?
Voor wat betreft keuze 2: Ik hou dan nog steeds een mooie zwarte Breitling Superocean, een Omega Speedmaster, een Omega Consellation, een Omega f300 en wat kleinere horloges over.
Uiteraard is doorsparen ook een optie, maar door veranderende privé-omstandigheden wordt dat een meerjarenplan en dan ben ik bang dat ik toch weer voor minder dure ‘tussendoor’ horloges ga vallen…
Geen twijfel over mogelijk: direct doen, maar ik
ben dan ook absoluut geen Breitling fan. wel zal
je denk ik nog wat bij moeten leggen.
Bijleggen is geen probleem. Het gaat mij om de overweging om een x-aantal horloges in te ruilen (of stuk voor stuk te verkopen) en daarvoor in de plaats 1 topper aan te schaffen. Het is een beetje wat Rockstar zegt: wellicht wat meer ‘rust’.
Zonder ook maar enig moment te hoeven twijfelen: DOEN!
Het geeft je inderdaad wat rust en het toevoegen van een dergelijk horloge aan je collectie vraagt om wat offers, aan jou de keuze welke horloges je bereid bent op te offeren. Ik heb het ook gedaan, een heleboel eruit voor mijn Omega Planet Ocean XL, geen moment spijt gehad!
Alex (Flexofiel) kan dat denk ik beamen met zijn Pelagos…
Ik heb het trouwens ook gedaan 3 horloges verkocht voor 1 die ik graag wilde hebben en die bevalt nog steeds, dus ik zou het ook doen, en dan mij effe een pb sturen over die gele want ik ken iemand die er 1 zoekt
800.000 per jaar wat is dat toch met rolex
waarom wil iedereen zo graag een rolex?
moet overigens wel zeggen dat ik ook steeds vaker denk één mooie/goede is eigenlijk ook wel genoeg.
vind rolex ook leuk hoor alleen die ik mooi vind zou er in 44mm moeten zijn wie weet komt het ooit maar denk het niet.
Zonder ook maar enig moment te hoeven twijfelen:
DOEN!
Het geeft je inderdaad wat rust en het toevoegen
van een dergelijk horloge aan je collectie vraagt
om wat offers, aan jou de keuze welke horloges je
bereid bent op te offeren. Ik heb het ook gedaan,
een heleboel eruit voor mijn Omega Planet Ocean
XL, geen moment spijt gehad!
Alex (Flexofiel) kan dat denk ik beamen met zijn
Pelagos…
Eric
Ik kan hier ook inkomen. ben elf ook wat aan flipperen geweest om een kleine verzameling met 2 of 3 wishlist horloges te kunnen bouwen…
Gewoon doen.:~
Ik had (en heb, moet er nog een paar te koop zetten) ook meerdere horloges. Nu draag ik alleen nog m’n Explorer en een Tag Heuer als beater. Ik mis de rest totaal niet en heb helemaal geen behoefte meer aan wat anders
Gewoon doen.:~
Ik had (en heb, moet er nog een paar te koop
zetten) ook meerdere horloges. Nu draag ik alleen
nog m’n Explorer en een Tag Heuer als beater. Ik
mis de rest totaal niet en heb helemaal geen
behoefte meer aan wat anders
Haha Lance, jij zit gewoon nog in de verliefdheidsfase met je explorer. In de wittebroodsweken. Je weet toch dat verliefdheid een chemische disbalans is in je hersenen, en helaas van tijdelijke aard!
Ik ben wel benieuwd wat er nog te koop komt van je!
Grappig, ik kan ook zo’n topic starten:) Ik zou alles eruit doen, maar zoals al eerder opgemerkt, die Navitimer… da’s een topper die ik niet zou wegdoen, dan maar wat langer sparen, tenzij je hem nooit draagt natuurlijk.