Stelling: Rolex is het beste horlogemerk ooit!

Wel online, tegen een paar duizend meer. En Rolex heeft gezorgt dat dit business model is ontstaan.

1 like

2Q==

17 likes

Hadden we het over het business model van een ander merk waarvan sommigen vinden dat ze mensen naaien, zelfs de koning onder de horlogemerken doet dit… :sweat_smile:

Sorry maar jawel hoor…:pray::grin:

11 likes

Wat draag jij nu de meeste tijd in plaats van Rolex?

De essentie is dat het er niet toe doet. En aangezien iedereen iets zoekt wat aan zijn specifieke eisen voldoet bestaat er niet zoiets als een ‘one brand fits all’. Ook weer redelijk belachelijk van AVW om dat wél te gaan beweren.

8 likes

:joy:

19 likes

Omega, Breitling of Tudor of een MM300. Ook geen straf :slightly_smiling_face:

3 likes

Ze verkopen vintage Rolexen met een hoge marge. Dat gaat alleen bij gratie van dit soort ideeën in mensen hun hoofd :wink:. Wij van WC eend…

4 likes

Dat zeggen ze ook helemaal niet toch?

1 like

Hé, een Rolex-topic … die hadden we nog niet!

3 likes

Kan dat!?

Als je de merkwaarde van Rolex als maatstaf neemt dan zeker.

Alle Rolex eigenaren en aspirant eigenaren dragen daar gretig hun euro’s aan bij :joy:

Of het het beste merk is in termen van value for money, kwaliteit, service en noem maar op; daar kunnen we eindeloos discussies over voeren.

In ieder geval zijn ze heel erg goed in het positioneren van hun merk, zodanig dat velen hier op het forum dit als hun ultieme holy grail zien, en waarom…

3 likes

Man man, zullen we aub stoppen met dergelijke topics (over Rolex)? Loopt alleen maar uit op ruzie/haantjesgedrag of onzinnige vergelijkingen/beweringen.

And that coming from me…

29 likes

Technisch is Rolex erg sterk en goed, qua innovatie en vernieuwde modellen blijven ze wel achter.

Lange & Söhne is in mijn ogen zeer goed bezig en technisch beter dan Patek Philippe. Blijft echter voor de meeste van ons onbetaalbaar en omdat het geen Zwitsers merk is, is voor vele een min puntje.

1 like

8BE09341-831D-474C-B561-560B3FF3F6E7
Rolex?
Schijnen leuke klokjes te maken…

7 likes

Beste in marketing.
Als ze zo goed zijn, koop er dan een paar ipv te tobben met omega, breitling en tudor .@RLC
’Een Rolex moet je verdienen…’ :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

3 likes

Ale Rolexen lijken al decennia lang op elkaar!

1 like

Neen maar het ‘beste merk ter wereld’ impliceert dat wel. Als het niet is wat je zoekt dan is een Rolex voor jou niet ‘het beste merk ter wereld’. Gewoon een leeg statement in mijn ogen.

1 like

Je moet nou eenmaal verschillende klokken hebben gedragen om een conclusie te kunnen trekken.
Ik was ooit idolaat over een Omega PO 45.5. Drie maanden gehad, en weggedaan. Géén klik mee.

Das ook met een Rolex. Je moet er aan toe zijn.