Stelling: Rolex is het beste horlogemerk ooit!

Hallo allemaal,

Ik deelde al een tijdje dezelfde mening. Rolex is mijns inziens het beste horlogemerk ooit. Rijke historie en heritage and many ‘firsts’. Rolex heeft de huidige wereld der horlogerie gemaakt en gedefinieerd zoals die vandaag ter dag is en is nog nooit geëvenaard.

Zie onderstaand filmpje:

Goede inspiratie voor een nieuw topic :sunglasses:.
Zijn jullie het eens met de stelling? Waarom wel of waarom niet?

MvG Ralph

11 likes

Horlogemerk? Merk!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja eens ook het beste merk, maar heb het even voor dit topic specifiek op horlogemerk gehouden anders krijgen we straks vergelijkingen met ik vind Coca-Cola beter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ongetwijfeld is Rolex een prima merk. De met kapitalen geschreven PUNT geeft aan dat er geen discussie mogelijk is. Nou, vooruit dan maar. Kom maar op met de bewijzen!
Ik denk, dat er exclusieve merken zijn die boven Rolex uitstijgen. Just my 2cents.

5 likes

Ach, die vergelijkingen zijn tenminste grappiger dan de vergelijkingen die we nu gaan krijgen :wink:.

1 woord: Patek Phillipe

11 likes

IRMC :rofl:.

En dat zijn 2 woorden :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Wilt iemand er een tissue bij?

:baguette_bread::fist_left:

2 likes

Ik heb het filmpje niet gezien. Maar van alle horlogeMERKEN, kan je niet anders dan concluderen dat Rolex het bekendste horlogeMERK is. En daar zijn ze het beste in. Ja. Punt. :grin:

:beers:

5 likes

oh-boy-here-ili724

29 likes

Weer een topic op negeren gezet :roll_eyes:

32 likes

Járen droeg ik alleen maar Breitling; en nog; - maar een paar maanden geleden ben ik toch overstag gegaan.
In Duitsland Rolex boetieks bezocht; en gepast en gepast. Op slag verliefd.

Je moét zo’n Rolex nou eenmaal eens op de pols voelen en zien…
Een paar maanden later heb ik idd een van mijn Breitling’s laten gaan een een Rolex gekocht.

3 likes

Waarom in Godsnaam koop je dan al die andere merken?? Voor dat geld had je al lang op de bank kunnen zitten kijken naar een Rolex om je pols.

11 likes

Zo lang Rolex zn klaten blijft naaien door hun business model zijn ze niet het beste merk ter wereld ondanks dat ze mss dan wel de beste horloges maken.

9 likes

In ieder geval is Rolex het beste merk in marketing en promotie. Of ze technisch het beste zijn, is erg afhankelijk van wat je zoekt in een horloge

7 likes

Ja, als je met merk bedoelt de beste marketing, dan zeker. Als je met merk bedoelt het beste horlogehuis, dan weet ik het nog niet zo zeker.

1 like

Hoe naaien ze hun klanten?

Twee keer een Seadweller 16600 gehad, en, ik moet zeggen, het zijn de twee mooiste horloges geweest die ik ooit bezat. Kon er alleen niet aan wennen dat ik 5 k om de arm had (ja, inmiddels hoger bedrag). Kwaliteit en afwerking gewoon prachtig.

2 likes

Een Rolex moet je verdienen. A crown on an achievement. Ik wil er naar toe groeien. Had nu ook 2 of 3 Rolexen kunnen hebben, maar de weg er naar toe is ook leuk. Moet wat hebben om naar uit te kijken. Als ik wil heb ik vanmiddag een Rolex om de pols, but there is no fun in that. :slightly_smiling_face:

7 likes

Probeer maar eens een nieuwe pepsi GMT of Daytona te kopen. Kan niet :slight_smile: