@ draadje. Is Rene/Ener weer losgelaten?
Gaat 2019 het jaar worden van de kansloze topics?
Sommige doen het erom. Aandacht… het zijn de instagramsletten van Hf en die beginnen steeds meer te overheersen.
Vind het bijzonder. Langzaam aan afstand van HF en @anon50762135EV achterna.
Ach, hou op met ontastbare nonsens die extra geld kosten.
Allemaal BS waar je niet bij was en nooit zult weten of het waar is.
Zie het topic van AVW over de rolex mythes en de explorer bijvoorbeeld.
Dikke vinger voor heritage, geschiedenis en ziel. Dit soort topics maken me nog allergischer dan ik al was voor dat sentiment.
Edit: en sommige rollies vink best leuk maar zou het om alles wat om het merk heen hangt liever wat anders kopen.
Je kunt van Rolex houden of het haten maar je kunt niet ontkennen dat ze van belang zijn geweest in de horlogewereld. Je kunt ook niet ontkennen dat ze qua marketing het goed hebben gedaan… voor de rest kunnen we nog eindeloos door lullen of je het wel iets vind of dat je het vreselijk vind.
Het is Patek Philippe
Zou ik niet doen. Die bivakkeert in een urn en dat is echt vrij definitief.
Ik hoorde dat hij nu rokken draagt en als Ida door het leven gaat.
Door dit soort hoeveelheid Rolex posts ben ik echt bijna alle interesse in Rolex verloren… Alles en iedereen loopt tegenwoordig rond met een Rolex. Het is geen merk meer die individualisme promoot doordat iedereen nu standaard een Rolex heeft. Hetzelfde geldt ook voor Apple waar ze voorheen een status symbool waren is het nu een alledaags 13 in een dozijn.
Rolex het beste merk? Ik vindt het bij lange na niet! Seiko heeft meer betekent voor de consument dan Rolex ooit. Patek heeft een betere afwerking dan welke Rolex dan ook. Casio is tig keer sterker dan een Rolex en meer praktisch. Rolex heeft gewoon een goede marketing en maakt solide horloges, prijs is discutabel maar dat geldt ook voor smaak
Groot gelijk hoor.
Was eerst ook Ajax supporter.
Nu ze de best gevulde prijzenkast van Nederland hebben en het meeste geld in de clubkas, vind ik er ook niets meer aan.
Ik ben nu voor Pancratius, hun telefoonnummer begint ook met 020.
/flauwe modus uit
En het zijn twee woorden…
Beste merk, géén idee.
Sterkste merk weldegelijk.
En anders Seiko hèh
Fantastisch wat ze qua merk voor elkaar hebben gekregen.
Helaas loop ik totaal niet warm voor hun producten.
Wanneer je iedere flipperaar, die eff snel een paar euro wil scoren, van die wachtlijsten af zou kunnen schrappen, zou het allemaal wel meevallen. Maar ja dat is nu een kip & ei verhaal.
Gelukkig is Rolex meer dan die 5 sportmodellen.
Klopt, en ik zal de frequentie in 2019 opvoeren naar 2 topics per dag.
Ja inderdaad. Hoewel ik beide heren niet persé vervelend vind, vind ik al die zinloze topics wel weinig goeds toevoegen.
Waarom heb jij geen Rolex, maar wel een Speedy, Seamaster en Black Bay?
Je bent ook niet verplicht om ze te lezen…