Horloge en ring gaan af, niks waard om mee te slapen
Om!
Snachts eruit voor een plasje in het donker, kunnen zien hoelang ik nog terug mag horizontaal te liggen!
Af vanwege het tikken, daarnaast slaapt comfortabeler en het is een feestje elke dag weer iets leuks om je pols te slingeren vind ik.
boeie ruurd
Meestal niet. Gewoon onnodig als ik al een klok aan de muur en mobieltje op mijn nachtkastje heb.
Waar is dit gifje van? Briljant.
Mooie Ebel!
In 2015 zei @mcfr al dat je moest zoeken voordat je dit soort topics opent:
Ik vond topics terug uit 2011. Daar zaten leden bij die helaas vermist zijn geraakt. Cool hoor, de spelonken van het forum.
Google âechte man gifâ en je zult versteld staan wat voor ân onzin je tegenkomt. Geen cappuccinodrinkers! Dat viel natuurlijk wel op âŠ
Ja, maar dit moet bijna uit een reclame of soort van parodie gevist zijn. Ik zal eens kijken of ik het bronmateriaal kan vinden.
Ga ik ondertussen pitten, ⊠mét mijn horloge om!
Ligt er aan hoe lam ik ben en de situatie. Ben ik op missie dan gaat ie niet af, ben ik thuis dan gaat ie af op gevoel.
Rechtstreeks uit het pakje, scoopie dâr bij!
Ik ben het normaal verdomd vaak met je eens maar nu niet.
Het heeft een reden om zoet als laatste te eten. Ik bedoel dus geen vlaflipâŠ
En een normaal diner begin je met amuses⊠die ga je ook niet als toetje eten
1?
Er zijn wel 7 topics over dit onderwerp
Ik neem als eerste drankje altijd een Irish coffee .
Ja ook als we uit gaan ontbijten .
Meestal wel een horloge om sânachts. Wel altijd eentje waarvan ik weet dat ie stofdicht is Vaak een G-Shock met automatic backlight
tijdens oefeningen en uitzendingen had ik mijn horloge 24/7 om.
Thuis doe ik eigenlijk altijd mijn horloge af als ik in bed stap, een enkele keer doe ik express mijn Garmin Fenix om tijdens het slapen om te zien hoe het herstel is na een aantal trainingen.
Normaliter slaap ik niet met horloge om, maar heb dan ook standaard de oldschool wekkerradio naast mijn bed staan mocht ik âs nachts wakker worden en willen weten hoe laat het is. Als ik voor werk op reis ben neem ik vaak een licht horloge (Garmin of G Shock) mee die ik wel om houd om zodat ik niet hoef te zoeken naar een telefoon oid.
Altijd uit, lijkt me ook hoogst oncomfortabel
Junior wil graag alles anders doen. Ik ben benieuwd naar zijn horlogecollectie. Alleen maar roze quartz dameshorloges om een 21 cm pols verwacht ik (en dan ook allemaal tegelijk om de pols waarbij niet 1 horloge de werkelijke tijd aangeeft)