Stel je voor dat je in je bed ligt en heerlijk zit te dromen. Die prachtige mooie Rolex waar je al even van droomt maar steeds bij de AD voor wordt afgewezen heb je eindelijk om de pols in je natste dromen. En als je even uitschiet bij het genieten kom je tot het besef dat je horloge draagt die een doornsluiting heeft, dan kan je in plaats van die Rolex je een prins Albert steken.
Ja. Na dertig seconden zoeken had ik al zes topics met dezelfde vraag voorbij zien komen. Ik slaap met m’n horloge om, anderen niet, het topic was overbodig. Dat icoon met dat vergrootglas staat niet voor de kat z’n viool in beeld op het forum.
Maar dat hadden meerdere mensen al opgemerkt. Aangezien je nog niet zo lang mee loopt hoop ik dat hier een les in besloten ligt.
Ik heb inderdaad wel een horloge om. Wellicht is het inmiddels een beetje de leeftijd, maar in ieder geval heb ik van jongs af slechte ogen.
Dus een horloge met lume, dat vooral, is voor mij gewoon praktisch om te kijken of ik nog een uurtje kan tukken of dat de wekker bijna gaat.
Natuurlijk kan ik ook een wekker gebruiken, maar met -7 en een beetje qua sterke betekent het alsnog wat onpraktische inspanning om de tijd van dichtbij te zien. En mijn vrouw wakker maken om te vragen hoe laat het is, stuit ook op wat weerstand.
Soms wel soms niet.
Zijn er meer (stumpers zoals ik) hier die eerst de lume dan nog even opladen met een dikke Ledlenser die alleen daarvoor op het nachtkastje paraat staat?
Vingers graag!