Stelling: Slapen met je horloge om of niet

Absoluut zonder.

Stel je voor dat je in je bed ligt en heerlijk zit te dromen. Die prachtige mooie Rolex waar je al even van droomt maar steeds bij de AD voor wordt afgewezen heb je eindelijk om de pols in je natste dromen. En als je even uitschiet bij het genieten kom je tot het besef dat je horloge draagt die een doornsluiting heeft, dan kan je in plaats van die Rolex je een prins Albert steken.

Auw…

1 like

Goeie uitleg erbij. Top! :beers:

Oh enne sorry, ik was ook even afgeleid …

… en ja, het is 'm echt!
Prins Albert. Beetje vaag [pun intended].

1 like

Ja.

Neem nog een bak zuur bij het eten :joy:

4 likes

Dat kan leuker

Ik keur het goed.

4 likes

Douche je dan met je slaaphorloge?

Ik doe hem af.

Vroegah ook m’n ringen, armbanden en oorbellen, maar die draag ik eigenlijk nooit meer. Zou ik wel weer moeten doen. M’n ringen en armbanden dan.

Waarom?

Omdat het k*t slaapt. Althans, dat is mijn ervaring.

Nee maar ik slaap ook niet met mijn douche horloge.

1 like

Ja. Na dertig seconden zoeken had ik al zes topics met dezelfde vraag voorbij zien komen. Ik slaap met m’n horloge om, anderen niet, het topic was overbodig. Dat icoon met dat vergrootglas staat niet voor de kat z’n viool in beeld op het forum.

Maar dat hadden meerdere mensen al opgemerkt. Aangezien je nog niet zo lang mee loopt hoop ik dat hier een les in besloten ligt.

2 likes

Ik heb inderdaad wel een horloge om. Wellicht is het inmiddels een beetje de leeftijd, maar in ieder geval heb ik van jongs af slechte ogen.

Dus een horloge met lume, dat vooral, is voor mij gewoon praktisch om te kijken of ik nog een uurtje kan tukken of dat de wekker bijna gaat.

Natuurlijk kan ik ook een wekker gebruiken, maar met -7 en een beetje qua sterke betekent het alsnog wat onpraktische inspanning om de tijd van dichtbij te zien. En mijn vrouw wakker maken om te vragen hoe laat het is, stuit ook op wat weerstand.

Voor mij dus, ja. Uit praktische overwegingen.

Heb ik een speciaal nachthorloge? Nee.

4 likes

Echte mannen drinken zwarte koffie zonder toevoegingen.

Dat vind jij, ik drink helemaal geen koffie.

1 like

… uit de koffiekan!

rnF7rBW

En kijk goed, geen horloge hè. :wink:

7 likes

Garmin meestal om mijn slaappatroon en herstel na het sporten op te volgen.

Alle andere horloges verdraag ik niet ‘s nachts.

2 likes

Soms wel soms niet.
Zijn er meer (stumpers zoals ik) hier die eerst de lume dan nog even opladen met een dikke Ledlenser die alleen daarvoor op het nachtkastje paraat staat?
Vingers graag!

Owjah en onder de douche meestal wel. Testen die waterdichtheid!

6 likes

Ik heb maar 2 momenten dat het horloge van de pols komt en dat is om een ander om te doen of als er kans is dat ik het beschadig op het werk.

2 likes

Ha, het schept een band. Inderdaad. :joy:

Ik heb er ook eentje staan.

Combietje hoor! :ok_hand:

3 likes

Horloge en ring gaan af, niks waard om mee te slapen

Om!

Snachts eruit voor een plasje in het donker, kunnen zien hoelang ik nog terug mag horizontaal te liggen!

2 likes

Af vanwege het tikken, daarnaast slaapt comfortabeler en het is een feestje elke dag weer iets leuks om je pols te slingeren vind ik.

boeie ruurd